Mercedes-Benz виводить на ринок електричний Sprinter. Подробиці про електричну новинку з’явились на офіційному сайті виробника.
Як повідомляється, Mercedes-Benz eSprinter запропонують у 60 країнах світу. Він буде доступний у двох типах кузова із трьома розмірами акумуляторів. У США та Канаді продажі стартують у другій половині року. Місцевим клієнтам запропонують топову версію фургона із запасом ходу 400 км. У Європі eSprinter з’явиться до кінця 2023 року.
Mercedes-Benz eSprinter — довгий панельний фургон з високим дахом. Силова установка (eATS) фургона складається з економічного синхронного двигуна з постійними магнітами (PSM) та електромотора, який відповідає за задню вісь. Віддача ДВЗ становить 136 або 204 к.с. Максимальний крутний момент в обох випадках — 400 Нм. Залежно від версії (фургон або шасі з кабіною) максимальна повна маса eSprinter досягає 4,5 тонн, максимально допустима маса причепа — 2 тонн.
Батарея у новинки — літій-залізо-фосфатна (LFP). На вибір запропоновано три варіанти акумуляторного блоку ємністю 56, 81 та 113 кВт•год. У останьому випадку запас ходу складає 400 км у вимірювальному циклі WLTP.
Електросистема eSprinter підтримує заряджання змінним та постійним струмом. Потужність бортового зарядного пристрою Wallbox — 11 кВт. Також батарею можна поповнювати від швидкісних терміналів потужністю 115 кВт. В останньому випадку від 10 до 80% ємності батарея на 56 кВт·год заряджається близько 28 хвилин, на 113 кВт·год — близько 42 хвилин.
Новий eSprinter стандартно укомплектований інформаційно-розважальною системою MBUX із голосовим керуванням. У розпорядженні водія — просунута навігаційна система, яка дозволяє спланувати поїздку із урахуванням дорожньої ситуації, топографії маршруту, розташування зарядних станцій та іншої інформації.
Окрім заводу Mercedes-Benz у Дюссельдорфі серійне виробництво eSprinter налагодять у Людвігсфельді та Чарльстоні (Південна Кароліна, США). У адаптацію кожного із трьох заводів компанія інвестувала приблизно по 50 мільйонів євро.