Chevrolet представила оновлений кросовер Trailblazer. Модель, яка провалилась на основному для себе китайському ринку, виявилася досить популярною серед американців. На ринку США кросовери південнокорейського виробництва з’явилися 2020 року. У перший рік продажів власників знайшли понад 90 000 Trailblazer, а у 2022 році — 61 000 одиниць.
Планове оновлення має зробити кросовер ще привабливішим для клієнтів. У компанії розраховують, що цьому сприяютимуть невеликі зміни у ектер’єрі та інтер’єрі. Зовні оновлений Chevrolet Trailblazer відрізняється від актуальної моделі тоншими верхніми секціями ходових вогнів та компактними світлодіодними фарами. Решітка радіатора навпаки стала ширшою. Також трохи змінені бампери та задні ліхтарі. Кузовну палітру доповнено новими відтінками.
Список комплектацій залишився тим самим: LS, LT, RS та Activ. У версії RS кросовер виділяється дизайном решітки радіатора, «спортивним» декором, круглими патрубками вихлопної системи та 19-дюймовими колісними дисками. Trailblazer Activ дісталися захисні накладки на бампери, 17-дюймові колісні диски із «зубастими» шинами та пристосовані для бездоріжжя пружини й амортизатори.
В базовій комплектації салон оновленого Trailblazer хизується повністю цифровою панеллю приладів діагоналлю 8,0 дюймів. Тоді як у актуальної моделі на цьому місці стоять аналогові прилади. Також до 11 дюймів збільшено тачскрін мультимедійної системи. Раніше він був 7 або 8 дюймів, залежно від комплектації. Блок клімат-контролю, як і раніше, стоїть окремо.
У базовому оснащенні круїз-контроль, камера заднього виду, кнопка запуску двигуна та комплекс Chevy Safety Assist. Адаптивний круїз-контроль, як і раніше, доступний за доплату.
Моторної лінійки оновлення не торкнулося. Для ринку США кросовер комплектують трициліндровими турбованими двигунами. У базовій версії — 1,2-ліровим віддачею 139 к.с. та 219 Нм, у дорожчій — 1,3-літровим віддачею 139 к.с. та 219 Нм. Молодший мотор працює у зв’язці із варіатором та переднім приводом. Старший з тим же варіатором та переднім приводом або з дев’ятиступінчастим «автоматом» та повним приводом. У всіх випадках задня підвіска напівзалежна.
У США продажі оновленого Chevrolet Trailblazer почнуться восени цього року. Ціни поки не оголошено.