У Європі Ford Transit Custom й родинний мінівен Torneo Custom нового покоління дебютували в 2022 році. Обидві моделі після зміни поколінь доступні, у тому числі із повністю електричними силовими установками. У Китаї все ще продають колишній Transit Custom, який з’явився на місцевому ринку ще 2017 року. Саме він й пережив чергове поновлення.
Серед відмінностей — нова передня частина кузова, оформлена у стилістиці сучасних моделей Ford. Зокрема, оновлений фургон відрізняється широкою восьмикутною решіткоюи радіатора, агресивним бампером та новими С-подібними фарами. На кормі обмежилися лише новими ліхтарями. Усі основні кузовні панелі — колишні.
Зате салон у «китайського» Transit Custom повністю новий. Колишню передню панель замінили новою, більш сучасною та дорогою на вигляд. Також варто відзначити блок із двох дисплеїв діагоналлю 12,3 дюйма: панель приладів та мультимедіа. Працює «мультимедійка» на операційній системі JMC Dolphin, адаптованій під китайський ринок та місцеві сервіси. У максимальній комплектації — 13 систем безпеки та асистентів водія. Серед них і автопілот другого рівня автономності.
У Китаї оновлений Ford Transit Custom доступний у звичайній та довгобазній версіях. Розмір колісної бази — 2933 та 3300 мм відповідно. Салон мінівену вміщує 9 осіб, включаючи водія.
У моторній лінійці два 2,0-літрові двигуни: бензинова «турбочетвірка» EcoBoost (202 к.с., 300 Нм) та «турбодизель» Duratorq (121 к.с., 305 Нм). Бензинова версія доступна із 5-ступінчастою механічною або новою 9-ступінчастою автоматичною коробкою передач. До обновлення «автомат» у мінівена був 6-ступінчастим. Дизельна версія доступна тільки із 5-ступінчастою «механікою». Привід — безальтернативний передній.
Вартість оновленого Ford Transit Custom не озвучується. У Китаї старт продажів мінівена очікується найближчими місяцями.