Журналісти іспанського видання km77.com поділилися результатами лосиного тесту електричного седана Mercedes-Benz EQE. Серійне виробництво молодшого електромобіля EQ-лінійки бренду розпочалося у березні 2022 року.
Обидві моделі побудовані на платформі MEA. Фактично Mercedes-Benz EQE є зменшеною версією EQS. Саме тому від нього таких самих результатів на «лосиному тесті». Але седан показав себе краще за ліфтбек.
За словами випробувачів, електронна система контролю стійкості Mercedes-Benz EQE працювала практично непомітно та суттєво не знижувала швидкість. Електромобіль ювелірно маневрував між конусами. Але безпечно ухилятися йому вдалося лише на швидкості 74 км/год. Тоді як еталонними вважаються 77 км/год.
На тести журналісти взяли версію EQE 350+ з мотором потужністю 292 к.с., тяговою батареєю ємністю 90,6 кВт•год та заднім приводом. Паспортний запас ходу — 633 км.