Компанія Cummins уперше випробувала новий електричний задній міст для великовантажних автомобілів під назвою 17Xe ePowertrain. Тестування пройшло на реальній вантажівці на полігоні Міллбрук у Бедфордширі (Велика Британія). Цей агрегат було розроблено компанією Meritor, яка з початку 2022 року є частиною Cummins. А також за участі підрозділів Editron та Electra – партнерів з консорціуму Danfoss під керівництвом Advanced Propulsion Center (APC).
Електричний задній міст 17Xe ePowertrain здатний виробляти 430 кВт безперервної потужності, що робить його придатним для використання у вантажівках важкого класу та автобусах у конфігураціях 6×2 чи 4×2. Він доступний з різними передатними числами та триступеневою трансмісією.
Підрозділ Danfoss Editron відповідав за розробку та постачання потужного електродвигуна та високоефективного інвертора з карбіду кремнію, які приводять у дію вісь. Електродвигун заснований на запатентованій архітектурі та методології управління температурним режимом, які перевершують цілі дорожньої карти APC 2035 за питомою потужністю. Це означає, що для конструкції електричної трансмісії потрібен лише один двигун. Це є значним покращенням порівняно з поточними альтернативами, які вимагають двох двигунів для задоволення вимог до потужності цього сегменту продукції, зазначає Cummins.