Концерн Stellantis офіційно представив нове сімейство Peugeot 508: седан, універсал та спеціальну версію Peugeot Sport Engineered. Через 12 років на ринку дизайн моделі перемалювали відповідно до нової фірмової стилістики марки.
Зокрема, автомобіль отримав нову решітку радіатора із 3D-ефектом та нові ультратонкі матричні фари із «трьома пазурами» денних ходових вогнів. Позаду — нові світлодіодні ліхтарі у вигляді трьох штрихів. «На носі», кормі та боковинах логотипи марки у новому дизайні. Доповнюють образ нові п’ятисипцеві колісні легкосплавні диски діаметром від 17 до 20 дюймів. У кузовній палітрі сім кольорів, включно із трьома новими: Okenite White, Eclipse Blue та Titanium Grey.
При колісній базі 2,79 метра габаритна довжина седану складає 4,75 метра, універсалу — 4,79 метра, ширина — 1,86 метра зі складеними дзеркалами. Об’єм багажного відділення седану — від 487 до 1537 літрів, універсалу — від 530 до 1780 літрів. Кришка багажника із електроприводом. У багажнику передбачена розетка на 12В, гачки для сумок та два світлодіодні ліхтарі.
У салоні — покращені оздоблювальні матеріали, нова інформаційно-розважальна система Peugeot i-Connect Advanced із 10-дюймовим дисплеєм, навігацією, голосовим керуванням, Wi-Fi, Bluetooth та підтримкою оновлень «по повітрю». За доплату інтер’єр оздобляють шкірою Nappa із новим тисненим левом на передніх підголівниках.
На ринку нові седан та універсал Peugeot 508 запропонують у двох комплектаціях: Allure та GT. Обидва доступні із бензиновими турбованими двигунами об’ємом 1,2 л (130 к.с.) та 1,6 л (218 к.с.), та 1,5-літровим турбодизелем на 130 к.с. Також у седана та універсала є плагін-гібридні версії потужністю 180 та 225 к.с. Коробка у всіх випадках — 8-ступінчаста автоматична.
Спеціальна версія Peugeot Sport Engineered укомплектована гібридною силовою установкою віддачею 360 к.с. та 520 Нм крутного моменту. Від базової моделі вона відрізняється переналаштованим шасі із заниженим дорожнім просвітом. Передня колія розширена на 24 мм, задня — на 12 мм. Передні гальмівні диски діаметром 380 мм із фіксованими чотирипоршневими супортами. Колісні диски діаметром 20 дюймів «взуті» у шини Michelin Pilot Sport 4S. Із місця до 100 км/год повнопривідний плагін-гібрид прискорюється за 5,2 секунди та розвиває максимальну швидкість 250 км/год.
Усі плагін-гібриди використовують літій-іонну тягову батарею ємністю 12,4 кВт•год та потужністю 102 кВт. У стандартній комплектації однофазний зарядний пристрій потужністю 3,7 кВт. За доплату запропоновано зарядку на 7,4 кВт (стандартна для Peugeot Sport Engineered).
У списку систем активної безпеки й допомоги водієві адаптивний круїз-контроль із функцією старт-стоп та можливістю налаштування дистанції між автомобілями, автоматичне екстрене гальмування із попередженням про зіткнення, розпізнавання дорожніх знаків та попередження про вихід зі смуги руху із автоматичним підрулюванням. Також заявлені контроль фізичного стану водія, моніторинг «сліпих зон», система нічного бачення, асистент паркування та кероване демпфування із трьома режимами водіння (нормальний, спорт та комфорт).
У продажу нові Peugeot 508 з’являться влітку 2023 року. Серійне виробництво налагодять на заводі у Франції.