До 2030 року Tesla має намір виробляти 20 мільйонів електромобілів на рік. Це вдвічі більше, ніж нинішня світова лідерка Toyota випустила в 2022 році. З них не менше 4 мільйонів має припадати на довгоочікувану «бюджетну» модель.
Розмови про неї ведуться вже кілька років. Востаннє генеральний директор Tesla Ілон Маск згадував «невеликий електромобіль за 25 000 доларів» у березні цього року. Тоді він сказав, що існує чіткий шлях до створення такого автомобіля і заявив, що це буде «приблизно половина вартості виробництва Model 3». За деякими даними, виробництво Model 2 налагодять на кількох підприємствах, у тому числі у Китаї та на новому заводі у Мексиці.
Model 3 та Model 2 повинні відіграти вирішальну роль у досягненні амбітних цілей Tesla. Наразі Model 3 — один із найпопулярніших електромобілів у світі. Здебільшого ця популярність пояснюється порівняно доступним цінником. У США базова задньопривідна модифікація седана коштує 42 990 доларів. Поява електромобіля з удвічі меншим цінником дозволить Tesla завоювати ще більшу частку ринку.
Крім того, влітку цього року Маск обіцяє розпочати масове виробництво ще одного свого «довгобуду» — електропікапа Cybertruck. Нещодавно компанія почала продавати присвячене йому пиво GigaBier. Ймовірно, таким чином у Tesla хотіли підбадьорити потенційних власників пікапа, які чекають на свої автомобілі з листопада 2019 року. Якщо виробництво Cybertruck все ж таки почнеться, це стане ще одним фактором досягнення поставлених цілей.