Авто Інформатор

Новини

Електричний «Гелендваген» буде на 20% далекобійнішим за існуючі аналоги

Майбутній Mercedes-Benz EQG стане першим серійним електромобілем, який отримає літій-іонну батареєю з кремнієвими анодами. Матеріал для них — Titan Silicon — постачатиме каліфорнійська Sila Nanotechnologies. Розробка технології тривала декілька років. Mercedes-Benz — перший автовиробник, який зміг його отримати.

Як стверджують у Sila Nanotechnologies, Titan Silicon — це «перша на ринку безпечна та чиста повна заміна графітового анода», яка дозволить збільшити запас ходу приблизно на 20%. Також літій-іонний акумулятор із новим катодом зможе запропонувати підвищену швидкість зарядки та у 10 разів більшу ємність. І що не менш важливо, Titan Silicon безпечніший для навколишнього середовища. Викиди СО2 при його виробництві на 50-75% менше на 1 кВт•год ємності, ніж графіту.

Sila Nanotechnologies розраховує, що до 2028 року батареї з Titan Silicon використовуватимуть 1 мільйон електромобілів. Оскільки запуск Mercedes-Benz EQG запланований на 2024 рік, досягти такого результату каліфорнійська компанія планує лише за чотири роки.

За попередніми даними, Mercedes-Benz EQG укомплектують чотирма електродвигунами, по одному на колесо. Очікуваний запас ходу — понад 480 км. Електропозашляховик побудують на шасі звичайного G-Class, оновлена версія якого дебютує наприкінці 2023 року.

Салони паливного та електричного «Геліків» відрізнятимуться лише деталями. Зовнішніх відмінностей трохи більше. У передній частині Mercedes-Benz EQG можна буде відрізнити за світловою панеллю з додатковими світловими елементами ДХО у вигляді фірмового знака компанії. У задній — по квадратному чохлу «запаски» на багажних дверях. Також «батарейному» G-Class дістануться 22-дюймові аеродинамічні колісні диски.

Очікується, що базовий цінник Mercedes-Benz EQG складе 150-175 тисяч доларів.

Наверх