Компанія Renault виводить на ринок модель Сlio наступного покоління, яка задає нові стандартні дизайну, безпеки та економічності у своєму класі. Машина стане гідним спадкоємцем моделі, яка з 1990 року розійшлася 16-мільйонним тиражем у п’яти генераціях і двічі виборювала титул «Автомобіль року» в Європі.
Насамперед Сlio привертає увагу дизайном – видозміненим логотипом, збільшеними «клітчастою» решіткою радіатора та повністю новими фарами Nouvelle Vague, які вперше застосовуються на автомобілях Renault. Останні повністю світлодіодні з адаптивним ближнім/дальним світлом та встановлюються на всі автомобілі.
Позаду Сlio відрізняється новим бампером та переробленими світлоблоками з кристально чистими плафонами. Машина пропонується у семи різних забарвленнях кузова – це тришарова емаль із перламутровим ефектом. Незважаючи на суттєві зміни в екстер’єрі, габаритні розміри залишилися колишніми: довжина 4053 мм, ширина 1988 мм і висота 1439 мм.
У салоні з’явилися більш благородні та екологічно чисті матеріали. Так, для версії Techno сидіння та дверні панелі оббиті спеціальним зносостійким матеріалом, що на 60% складається з целюлозних волокон Tencel на біологічній основі. Вони виробляються Lenzing Group та вперше використовуються в інтер’єрі автомобіля. У новому Сlio відсутня шкіра – її замінює крупнозернисте текстильне покриття TEP, на фарбування якого йде менше електроенергії та води.
Renault Clio тепер пропонується і в спортивній версії Esprit Alpine, яку також мають інші останні моделі марки – Austral і новий Espace. Вона відрізняється спеціальним оформленням носової частини, 17-дюймовими легкосплавними дисками, іншими сидіннями та ін.
Водій також оцінить і новий цифровий щиток приладів з діагоналлю екрана 7 або 10 дюймів. В останньому випадку на нього виводиться інформація з навігаційної системи та режими налаштування системи Multi Sense. Поруч встановлений дисплей мультимедійної системи Renault Easy Link – також із двома варіантами розміру, на 7 або 9,3 дюйми.
Новий Clio може мати до 20 систем допомоги водієві. Серед основних – це Active Drive Assist, яка поєднує адаптивний круїз-контроль, систему Step & Go та систему утримання на заданій смузі руху. Усе це відповідає автономному управлінню 2-го рівня. Машина також оснащується системою автоматичного гальмування з детекторами пішоходів та велосипедистів, камерою кругового огляду та помічником під час паркування «вільні руки».
Якщо говорити про двигуни, то для Сlio підготували передовий гібридний силовий агрегат E-TECH потужністю 145 к. с., що економічніше за чисто бензиновий на 40%. Середня витрата палива становить лише 4,1 л на 100 км (при циклі WLPT). Тут послідовно застосовуються два електромотори (один на 36 кВт і високовольтний стартер-генератор на 18 кВт), що працюють з 1,6-літровим бензиновим мотором в 94 к. с. Також встановлено батарею на 1,2 кВт.год. Машина рушає з місця виключно на електротязі, а взагалі електромотор може використовуватись до 80% часу поїздок містом.
Для нового Сlio також пропонуються й інші двигуни. Це 100-сильний трициліндровий агрегат на зрідженому газі, що розвиває 170 Нм при 2000 об/хв. Також є 90-сильний турбований бензиновий агрегат (160 Нм), що працює із 6-ступеневою механічною КП. Можна встановити і особливо економічний, ідеальний для міста трициліндровий бензиновий літровий мотор в 65 к. с. та 5-ступеневою КП. А оптимальним для траси буде 100-сильний дизель BluedCi, що видає 260 Нм. У парі з 6-ступеневою МКП він забезпечує знижені обороти на швидкості до 110 км/год.