Китайська SAIC-GM-Wuling Automobile практично вдвічі знизила вартість електричного сіті-кару Wuling Hongguang Mini EV. Знедавна у Китаї електромобілі можна придбати за 2850 доларів, але без акумуляторного блоку. Батарею пропонують в оренду на 5 років за 28,5 долара на місяць. Сумарно оренда блоку коштуватиме 1710 доларів, а підсумкова вартість покупки автомобіля — 4560 доларів. Це на 160 доларів менше за вартість базової версії сіті-кару в 4720 доларів.
Більш дорогу версію Gameboy без батареї оцінили в 4866 доларів, а оренда батареї коштуватиме 80 доларів на місяць. За тією ж схемою можна придбати всі п’ять комплектації електромобіля.
Wuling Hongguang Mini EV — один із найпопулярніших електромобілів на китайському ринку. У 2021 році, в перший рік продажів він обійшов Model 3 та Model Y. На той момент вдавалося продавати близько 30 тисяч автомобілів на місяць. Але за ці роки конкуренція в цьому сегменті значно зросла, що не могло не вплинути на продаж моделі. Наприклад, у квітні компанії вдалося продати лише 18 086 одиниць Mini EV. В компанії розраховують, що нова програма дозволить повернути увагу до моделі.
Mini EV — тридверний чотиримісний електромобіль габаритами 2920 х 1493 х 1621 мм при колісній базі 1940 мм. Автомобіль оснащений одним електродвигуном віддачею 27 к.с. та 85 Нм. Привід — задній. На вибір запропоновано чотири батареї: дві літі-залізо-фосфатні (9,3 та 13,9 кВт•год) та дві літій-нікель-марганець-кобальт-оксидні (9 та 13,8 кВт•год). Залежно від версії запас ходу складає 120 або 170 км. Ціни коливаються в діапазоні від 4720 до 7600 доларів.
Топова версія Gameboy трохи більша за базову: 3061 х 1520 х 1659 мм при колісній базі 2010 мм. Такий Mini EV укомплектований двигуном на 41 к.с. (110 Нм) та літій-залізо-фосфатною батареєю на 17,3 або 26,5кВт•год. З меншим блоком запас ходу Gameboy складає 200 км у китайському вимірювальному циклі CLTC, з більшим — 300 км. Цінник — від 8030 до 10 480 доларів.