Група іспанських компаній на чолі з QEV Technologies та Btech заснували нове підприємство Ebro EcoPower Automotive. Разом з ним на ринок повернеться марка Ebro, яка раніше належала Motor Iberica. У 80-х роках минулого століття під брендом Ebro в Іспанії випускався клон Nissan Patrol.
1987 року Nissan поглинув іспанську компанію й перейменував на Nissan Motor Iberica, а бренд Ebro став не потрібен. Наприкінці минулого десятиліття японський концерн вирішив позбутися іспанських активів. Наприкінці 2021 року завод у Барселоні, де зібрали Nissan Navara для європейського ринку, зупинився. Наразі на його основі створено центр декарбонізації D-Hub, на якому й налагодять виробництво майбутніх моделей Ebro.
Свій перший прототип електричного пікапа на базі Nissan Navara відроджений бренд показав у 2022 році. А автосалон, що проходить у ці дні в Барселоні, став місцем прем’єри нового прототипу, «дуже близького до серійної версії» й ще більше схожого на Navara.
Судячи з фотографій більшість деталей салону також запозичені у «нісанівського» пікапа. Дещо перероблені лише панель приладів та «мультимедійка». Також замінено емблему на кермі. Досить великий важіль перемикання коробки прикрашений хромованими вставками. Поруч із ним на передній панелі — велика кількість аналогових кнопок. Зберігся навіть «прикурювач», що досить дивно виглядає в епоху цифровізації.
Габаритна довжина пікап Ebro складає 5,21 метра, вантажопідйомність — близько 1000 кг. Автомобіль укомплектують двома електродвигунами (по одному на осі) сукупною потужністю 295 к.с. Попередньо, ємність тягової батареї складе 78 кВт•год. Розрахунковий запас ходу — 440 км по WLTP. Також очікується задньопривідна версія з одним двигуном та запасом ходу 360 км. Стартовий цінник — близько 64 тисяч євро.
Серійне виробництво електропікапу Ebro розпочнеться у другій половині 2024 року. Плановий річний обсяг — 10 000 одиниць. Випуск пікапів налагодять на заводі D-Hub у Барселоні. Також там планують виробляти ще не представлений електричний фургон «останньої милі» на базі Nissan e-NV200.