Скоро жнива, а отже дуже потрібен буде спеціалізований транспорт для перевезення різних культур. Тому сьогодні в такому затребуваному на вітчизняному ринку сегменті українські виробники випускають нові продукти. І свіжий приклад – підприємство TAD («Транс-Авто-Д») з Хмельницької області. Крім напівпричепів-зерновозів, які вже знайомі нашим аграріям, тут освоїли випуск аналогічних самоскидних кузовів на шасі вантажівок. У цьому випадку для цього переробили сідловий тягач Volvo FM 330 (4х2).
Фахівці TAD демонтували сідлово-зчіпний пристрій, встановили надрамник, гідравлічний підйомник Hyva і, звичайно, кузов. Платформа виготовлена із сталі марки S355 – з товщиною бортів 2 мм та підлоги 5 мм. Кузов має корисний об’єм 16 кубометрів та важить при цьому 2400 кг. Задній борт обладнаний лючком для розвантаження та відкидним майданчиком для зручності роботи зі зсувним тентом.
Нагадаємо, завод TAD нещодавно опанував випуск автомобільних самоскидних кузовів для будівельного сегменту. І первістком тут стала модель на шасі Volvo FM 420 (6×4) , з 16-кубовим кузовом, виготовленим з нацміцної сталі Strenx 700.