Volkswagen представив спеціальну версію Polo GTI, присвячену 25-річчю першого Polo GTI. Приставку GTI до назви хетчбек отримав у 1988 році. Новий Polo GTI Edition 25 продовжує історію свого відомого пращура. На честь ювілею першого «зарядженого» Polo він отримав великий набір стандартного обладнання та низку особливостей.
В екстер’єрі на особливий статус хот-хетчу вказують чорний дах та корпуси бічних дзеркал заднього виду. Також йому дісталися 18,0-дюймові легкосплавні колісні диски Adelaide у кольорі Black Glossy. В іншому це класичний GTI з решіткою радіатора у вигляді сот, червоними гальмівними супортами та хромованими патрубками вихлопної системи. Кузов прикрашений характерними декоративними планками.
Салон укомплектований спортивними сидіннями преміум-класу з оббивкою з перфорованої чорно-червоної шкіри з вишитими логотипами GTI. Рульове колесо — спортивне багатофункціональне у шкіряному обплетенні. Підрульові пелюстки оздоблені логотипом «25». Сучасні можливості підключення забезпечує стандартна інформаційно-розважальна система Ready2Discover із 8,0-дюймовим дисплеєм.
Хот-хетч укомплектований 2,0-літровим двигуном TSI потужністю 207 к.с. Максимальний крутний момент — 320 Нм. З місця до 100 км/год передньопривідний хетчбек пришвидшується за 6,5 секунд. «Ювіляр» стандартно оснащений спеціально налаштованою спортивною підвіскою, що занижує кузов на 15 мм, та електронним блокуванням диференціалу XDS.
Також у стандартній комплектації світлодіодні матричні фари IQ.LIGHT з функцією Dynamic Light Assist та світлодіодні денні ходові вогні. В поміч водієві передбачено низку систем преміум-класу. Зокрема, до пакету IQ.DRIVE включено Travel Assist (частковий автопілот). Він може взяти на себе кермування, гальмування та прискорення на швидкості від 0 до 210 км/год. Для цього електроніка використовує адаптивний круїз-контроль та систему контролю виходу зі смуги руху Lane Assist.
У Німеччині «ювілейний» хетчбек оцінили у 35 205 євро. Прийом замовлень стартує 1 червня. Серійне виробництво Polo GTI Edition 25 налагодять на заводі в Кар’єзі, у Південній Африці, яка вважається батьківщиною Polo GTI.