Lexus GX актуального другого покоління дебютував у 2009 році на мотор-шоу у Гуанджоу. За 14 років позашляховик пережив три оновлення. Усі вони були несуттєвими. Так у 2017 році просто замінили сидіння другого ряду. Повноцінне оновлення GX пережив лише тепер. Хоча по суті залишився тим же повнопривідним рамним позашляховиком, здатним впоратися з будь-яким бездоріжжям.
Lexus GX 2024 виглядає брутально, але стильно. У кутастому кузові оновленого позашляховика проглядається схожість із Toyota Land Cruiser 70-ї серії. У нього вертикальні веретеноподібні грати радіатора, новий капот, фари з фірмовою сімейною графікою та великі квадратні бічні дзеркала. На кормі широка світлова смуга, що підкреслює ширину кузова, та нові багажні двері з електроприводом у стандартній комплектації.
Нова зовнішність не могла не вплинути на габарити моделі. Lexus GX 2024 року на 70 мм довший та на 95 мм ширший за попередника. Колісна база збільшена на 60 мм. Габарити моделі — 5005 х 2117 х 1915-1935 мм (залежно від шин).
Інтер’єр позашляховика зазнав кардинальних змін. Тепер він демонструє найновіший підхід бренду до дизайну салону. Частину елементів можна побачити у Lexus RX та LM. Центральні вентиляційні отвори переміщені набагато нижче на панелі приладів, щоб вмістити великий 14-дюймовий екран з бездротовими Apple Carplay та Android Auto. У той же час традиційні елементи керування збережені. Зокрема, для клімат-контролю, аудіосистеми та позашляхових функцій автомобіля.
Салон залишився семимісним із двома капітанськими сидіннями у другому ряду. Для полегшення доступу до третього ряду їхні спинки складаються у пропорції 60:40. За бажання, задній ряд можна оснастити електроприводом. Тоді як 12 підсклянників, 6 портів для заряджання та інвертор на 120 В для живлення допоміжного обладнання включені до стандартної комплектації.
На старті продажів Lexus GX 2024 запропонують із 3,4-літровим мотором V6 з подвійним турбонаддувом. Віддача нового мотора — 354 л.с. та 650 Нм. Це на 48 к.с. та 46 Нм крутного моменту більше ніж у колишнього V8. У пару йому передбачений 10-ступінчастий «автомат». Тягове зусилля зі стандартним тягово-зчіпним пристроєм тепер оцінюється у 3629 кг. Привід — повний з міжосьовим диференціалом підвищеного тертя Torsen. Покращена роздавальна коробка забезпечує швидке перемикання між 4H та 4L. Пізніше обіцяно гібридну модифікацію.
На ринку оновлений GX запропонують у шести комплектаціях: Premium, Premium+, Luxury, Luxury+ та двох нових Overtrail та Overtrail+. Їх у компанії називають «максимально круті трейлові версії». Вони відрізняються двоколірним кузовом з алюмінієвою захисною пластиною та «суничним» інтер’єром. Під розширеними колісними арками встановлені 18,0-дюймові колісні диски з 33,0-дюймовими шинами All-Terrain.
Для версії Overtrail заявлено електронне блокування заднього диференціалу та фірмова «тойотівська» підвіска E-KDSS зі збільшеною артикуляцією коліс. Також «в базі» позашляхові технології Multi-Terrain Select (MTS), Crawl Control, Downhill Assist Control (DAC) та 3D Multi-Terrain Monitor.
Плюс до цього, моделі Overtrail+ отримали пару передніх крісел, розроблених для «оптимального комфорту на бездоріжжі», з масажем та додатковою функціональністю сидіння водія.
У продаж новий Lexus GX надійде у продаж на початку 2024 року. Виробництво налагодять на заводі Tahara в Японії. Ціни оголосять ближче до запуску.