Електронна гальмівна система (EBS) від компанії ZF була інтегрована в блок управління (VCU) розвізної 7,5-тонної електровантажівки британської марки Tevva. У результаті вдалося вчетверо підвищити ефективність системи рекуперації порівняно з традиційною пневматичною гальмівною системою. Випробування на полігоні ZF в Єверсені (Німеччина) показали результат 180 кВт, тоді як зі звичайною гальмівною системою потужність рекуперативного гальмування для вантажівок цього класу становить не більше 40 кВт.
Зазначимо, що розвізні електровантажівки Tevva нещодавно почали серійно випускатися на заводі в Лондоні. З батареєю ємністю 105 кВт.год. вони дозволяють проїхати без підзарядки до 227 км, що оптимально підходить для доставки на так званій останній милі. Також ведеться робота з підготовки до виробництва машин Tevva з водневою силовою установкою, що працює як подовжувач діапазону. Такі машини матимуть запас ходу до 570 км.