Hyundai Santa Fe чекає на чергову зміну поколінь, яка вже традиційно принесе кросоверу повністю перемальовану зовнішність. Це обов’язкова опція для всіх моделей марки під час переходу з покоління до покоління. Згідно з заявою Hyundai, зробленою наприкінці січня, світова прем’єра нового Santa Fe відбудеться наприкінці цього року. Але завдяки фотошпигунам загальне уявлення про новинку можна скласти вже зараз.
На знімках прототип Santa Fe знято під час дорожніх тестів. Наявність камуфляжу на кузові не заважає побачити новий квадратний кузов, який обіцяє більше місця в салоні. Візуально, модель п’ятого покоління здається довшою, ширшою та вищою. Непрямо це вказує камуфляж за задньої стійкою, яким випробувачі постаралися закрити збільшене бічне скло.
Наявність передніх та задніх датчиків паркування, а також камери та радара над та під номерним знаком відповідно, дозволяє стверджувати, що на фото серійна версія моделі нової генерації. А це означає, що кросовер отримає незвичайні Н-подібні денні ходові вогні, які виконують функції стоп-сигналів. Їх добре видно на фото, причому в обох іпостасях.
Їздить прототип на 20,0-дюймових колісних дисках, «взутих» у шини Kumho 255/45 R20. Хоча й вони здаються занадто маленькими для нового Santa Fe.
Громіздка надбудова на кормі приховує спойлер, що нависає над багажними дверима, та широкі смуги поворотників у бампері. Над ними проглядають вогні основних задніх ліхтарів.
У прототипа високий дорожній просвіт та незалежна задня підвіска. Виріз у бампері демонструє єдиний наконечник вихлопної труби, який, ймовірно, зарезервований для базової версії нового Santa Fe.
Знімків салону у новій серії фото немає. У березні фотографам вдалося зняти інший протоп з великим екраном панелі приладів. Також на знімках було видно звичайні кнопки та ручки, зокрема для регулювання температури. Селектор перемикання коробки передач перенесли на колонку рульового колеса із підкермовими «пелюстками».
Інформації про силову установку Hyundai Santa Fe п’ятого покоління поки немає.