Авто

Нові автобуси Setra MultiClass 500LE показали журналістам

В околицях старовинного німецького міста Швебіш-Гмюнд нещодавно відбулася презентація найновіших приміських та міжміських автобусів Setra MultiClass 500LE. Тут журналісти з різних країн змогли не лише ознайомитись із машинами у статиці, а й провести тест-драйв.

Ми вже розповідали про ці автобуси в березні, проте тепер з’явилася можливість опублікувати більше «живих» фотографій, зроблених на дорогах загального користування.

Реклама

Setra MultiClass S 510 LE

Зазначимо, що Setra MultiClass 500LE відрізняється досить оригінальним дизайном: кузов візуально розділений на дві частини, перша з яких має низький рівень підлоги. Привертає увагу оформлення носової частини – з LED-«віями» покажчиків поворотів і масивною решіткою радіатора.

Реклама

Автобуси доступні у чотирьох варіантах виконання по довжині. Модель S510 LE має від носа до корми 10,51 м при колісній базі лише 4500 мм. У салоні 39 місць для сидіння. Друга модель – S516LE – довжиною вже 12,21 м та розрахована на 51 пасажира. Наступна модель – S516LE – ще довша, 12,92 м і має 55 сидінь. І нарешті наймісткіша – тривісна, S518LE, довжиною 14,52 м на 63 пасажири.

Реклама

Setra MultiClass S 510 LE

Setra MultiClass S 515 LE

Реклама

Цікаво, що кокпіт водія доступний у трьох виконаннях: міському, міжміському та комбінованому. Передні двері можуть бути одностулковими (шириною 900 або 1150 мм) або двостулковими (1380 мм). Другі двері – також одно-або двостулкові (1150/1380 мм). І на замовлення пропонуються треті, одностулкові двері – шириною 900 мм, які встановлюються за задньою віссю.

Setra MultiClass S 515 LE

Реклама

Setra MultiClass, S 515 LE

Setra MultiClass S 510 LE

Setra MultiClass S 510 LE

Двохосні машини оснащуються 7,7-літровим турбодизелем OM936 потужністю 299 або 354 к. с. А тривісна машина – 10,7-літровим OM470 у 394 к. с. Коробки передач можуть бути різні: механічна GO190, повністю автоматична GO250-8 PowerShift або автоматичні з гідротрансформатором ZF EcoLife 2 та Voith Diwa NXT. Автобус також доступний і з гібридною силовою установкою – 14-кіловатний електромотор допомагає дизелю при розгоні, а на холостому ходу та при гальмуванні працює як генератор, заряджаючи спеціальні модулі на даху.

Для підвищення економічності застосовується система предикативного круїз-контролю PPC, яка адаптує роботу автоматичної коробки PowerShift під топографію місцевості, керуючись GPS і цифровими картами.

Зауважимо, що Setra MultiClass 500LE є першим автобусом регулярного сполучення, на який встановлюється система Preventive Brake Assist 2, яка при загрозі зіткнення чи наїзду на пішоходів чи велосипедистів автоматичне задіяє часткове гальмування.