Авто

Оновлений Nissan Leaf зберіг старий зарядний роз’єм CHAdeMO

Nissan Leaf випускається серійно з весни 2010 року. Актуальне, друге покоління моделі вийшло в 2017 році, а вже наступного року електрохетчбек досяг піку продажів. Але на початку 2020 року Nissan Leaf поступився лідерством Tesla Model 3.

Частково це пов’язано з тим, що виробник не поспішає «тішити» його новими технологіями, обмежуючись невеликими «плюшками» у дизайні. Наприклад, хетчбек 2022 модельного року відрізнявся від попередника розширеною кузовною палітрою, новими логотипами та колісними дисками.

Реклама

Оновлення 2023 року включало нову форму решітки радіатора та фар, інші молдинги у передньому бампері та низку інших косметичних змін. При цьому всі ці роки хетчбек дотримується нестандартної зарядної вилки CHAdeMO, менш зручною та поширеною, ніж традиційніший порт CSS. Зберігся він і у моделі 2024 року.

Як оголосили в Nissan, продажі Leaf 2024 стартували на ринку США. Хетчбек доступний у двох версіях: Leaf S та SV Plus. Вони відрізняються потужністю двигуна та ємністю літій-іонного акумуляторного блоку.

Реклама

Базовий Leaf укомплектований мотором віддачею 149 к.с. та 320 Нм крутного моменту. Ємність батареї — 40 кВт•год, що дозволяє проїжджати до 240 км EPA між зарядками. За даними виробника, до 80% ємності блок поповнюється 40 хвилин.

Версія SV Plus використовує двигун потужністю 217 к.с. (339 Нм) та батарею на 60 кВт•год. Запас ходу — 340 км. Час зарядки до 80% ємності — 60 хвилин.

Реклама

Обидві модифікації стандартно оснащені комплексом Nissan Safety 360 Shield 360 із шістьма активними технологіями допомоги водієві.

У США Nissan Leaf S коштує від 29 235 доларів, включаючи 1095 доларів за доставку та обробку замовлення. Версія SV Plus обійдеться мінімум у 37 285 доларів, включаючи ті самі збори.

Реклама