Каліфорнійська компанія Singer Vehicle Design, що займається модифікацією автомобілів Porsche 911, представила рестомод у стилістиці трекового Porsche 934/5. Проєкт під назвою Singer Turbo DLS об’єднав у собі ідеї більш ранніх рестомодів Turbo Study та Dynamics and Lightweighting Study (DLS). Обидва побудовані на базі того ж Porsche 911, доопрацьованого з точки зору зниження ваги та покращення динаміки.
Для Singer Turbo DLS тюнери використали шасі Porsche 911 покоління 964. У нього повністю карбоновий кузов та кастомний кузовний обвіс, доступний у двох варіантах: для треку та щоденних поїздок. Замовивши обидва комплекти, власник рестомоду зможе міняти їх за бажанням. Дорожній автомобіль вирізняється невеликим «качиним хвостом», тоді як гоночній версії рестомод прикрашає величезне заднє антикрило.
Під капотом — 3,8-літровий опозитний V6 з двома турбокомпресорами потужністю 700 к.с., що досягаються при 9000 об/хв. За для такого результату агрегат зазнав цілої низки доробок. Зокрема, у нього по чотири клапани на циліндр та повітряно-водяний інтеркулер.
Працює двигун у парі з 6-ступінчастою механічною коробкою передач. Привід, ймовірно, замовники зможуть обирати. Для Singer Turbo запропоновано два варіанти — задній та повний.
Ціна Singer Turbo DLS не озвучена. Звичайний Turbo Study коштує від 750 тисяч доларів. Вартість нового рестомоду, йімовірно, буде значно більшою.