Авто

Volkswagen показав пікап та позашляховик Scout

Про те, що легендарний шильдик Scout повернеться на ринок, як у якості виробника електричних пікапів та позашляховиків, Volkswagen AG оголосив минулої осені. Перші серійні моделі відродженого бренду обіцяно у 2026 році. Презентація прототипів має відбутися наступного року. А поки закордонні ЗМІ розтиражували зображення електричних пікапа та позашляховика Scout, що «засвітилися» під час заходу Volkswagen Capital Markets Day.

Відомо, що автомобілі Scout побудують на новій електричній платформі й пропонуватимуть виключно на ринку США. Цілком ймовірно, цим і пояснюється деяка подібність майбутніх пікапа та позашляховика з Ford Bronco. Останній, у свою чергу, натхненний класичним International Harvester Scout, збудованим в Індіані у 1960-х та 1970-х роках.

Реклама

Цікаво, що нові зображення дещо відрізняються від ескізів, представлених під час анонсу нового бренду в листопаді минулого року. Зокрема, інакше виглядає скління заднії дверей пікапа. Також на ескізі видно чорні молдинги у нижній частині кузова та щось схоже на скляний дах. Передня світлотехніка з’єднана широкою світловою смугою, як Rivian R1T. Висока поясна лінія надає вигляду пікапа та позашляховика жорсткості. Традиційних бічних дзеркал у автомобілів немає. Це наводить на думку, що концепти оснастять камерами.

Реклама

Особливу увагу планують приділити таким речам, як дорожній просвіт, кути в’їзду та з’їзду, міцні осі та вантажопідйомність. Як кажуть у компанії, автомобілі Scout мають забезпечити комфорт не лише на асфальті.

Інформації про силові установки й тим більше динамічних характеристик наразі немає. Щоб конкурувати з Ford Bronco та «паливним» Jeep Wrangler новинки Scout повинні мати потужність близько 300 к.с. та «дальнобійністю» близько 640 км.

Зі слів генерального директора Scout Скотта Кіо, позашляховик коштувати близько 40 000 доларів, що порівняно з майбутніми електромобілями Rivian на базі R2.

Реклама

Окрім нової платформи, Volkswagen будує для нового електричного сімейства Scout завод у Південній Кароліні вартістю 2 мільярди доларів. На цьому майданчику з 2026 року збиратимуть електромобілі, орієнтовані на ринок США.