У лінійці Mercedes-Benz відбулася заміна. Купе C- та E-Class змінив новий CLE. На ринку чотиримісній «дводверці» доведеться протистояти Audi A5 та BMW 4 Series.
Новий Mercedes-Benz CLE побудований на платформі MRA, і це одна з останніх «паливних» моделей бренду. Частина компонентів йому дісталася від C-Class п’ятого покоління та нещодавно представленого E-Class шостого покоління.
Новий CLE доступний у кузові купе та кабріолет із класичним спортивним силуєтом. У автомобілів довгий капот, сильно нахилене лобове скло та коротка задня частина кузова. Габаритна довжина «дводверки» — 4850 мм, що дозволило розмістити в салоні два ряди сидінь. Передні із вбудованими підголовниками, обігрівом та чотиристоронньою поперековою опорою.
У стандартній комплектації — 12,3-дюймова панель приладів та центральний дисплей діагоналлю 11,9 дюйма. Об’єм багажного відділення — 420 літрів.
На старті продажів новий Mercedes-Benz CLE запропонують у чотирьох версіях із заднім та повним приводом. Базовий задньопривідний CLE 200d з конвеєра укомплектований 2,0-літровим чотирициліндровим турбованим «дизелем» потужністю 194 к.с. Як альтернатива запропонований бензиновий мотор на 201 к.с. На вершині лінійки повнопривідний CLE 450 4Matic із 3,0-літровим турбованим V6 потужністю 375 к.с.
Усі двигуни працюють за схемою «м’який гібрид»: в коробку передач вбудований електромотор, який при прискоренні видає додаткові 23 к.с. Працюють агрегати в парі з 7-діапазонним «автоматом» із гідротрансформатором.
Першим на ринок вийде купе. Кабліолет доведеться зачекати трохи довше. Також надалі з’являться, щонайменше, дві версії CLE від спортивного підрозділу Mercedes AMG.