Китайська електромобільна компанія Nio анонсувала нову версію кросовера ES6 другого покоління, яке вийшло на ринок у травні цього року. Новинку укомплектували напівтвердотільною батареєю ємністю 150 кВт•год.
Вперше її використали на флагманському седані Nio ET7, пообіцявши реальний запас ходу понад 1000 км. За даними виробника, кросовер із таким блоком зможете проїжджати до 930 км. Це обумовлено великим споживанням енергії на 1 км з допомогою аеродинамічного опору. Коефіцієнт лобового опору ES6 становить 0,29. Габарити кросовера — 4850 x 1965 x 1758 мм при колісній базі 2900 мм.
Нова батарея ES6 складається з 384 осередків та важить 575 кг. Номінальна напруга акумулятора становить 3,31 В, а номінальна ємність —110 Ач. Довжина блоку — 2062 мм, ширина — 1539 мм, висота — 185,6 мм. Для порівняння, при тих же розмірах батарея CATL ємністю 100 кВт•год, що складається з 96 осередків, важить лише 20 кг менше.
На китайському ринку «дальнобійна» версія Nio ES6 другого покоління з’явиться до кінця місяця. Вартість новинки поки що не озвучена.