Авто

Продаж китайського електрохетчу з ліжком у салоні перевищив 20 000 одиниць на місяць

Компанія SGMW (SAIC-GM-Wuling) опублікувала дані про продажі свого нового бестселера — електричного хетчбека Wuling Bingo. Вдало стартувавши у квітні цього року — 10 тисяч продажів за перші два тижні — китайський електромобіль стає дедалі популярнішим. Як повідомили у SGMW, у липні вдалося реалізувати 20 064 хетчбеки, а загалом за чотири місяці — 81 336 одиниць.

Основна причина такої популярності — невеликий цінник. У Китаї хетчбек коштує від 8340 до 11 830 доларів залежно від комплектації. Ще один плюс моделі — великий багажник на 730 літрів, в якому можна комфортно розташуватися на надувному матраці, що входить в комплект. Особливо популярна ця опція у поціновувачів виїздів на природу. У салоні — 7,0-дюймова цифрова панель приладів та 10,25-дюймова «мультимедійка».

Реклама

Загалом клієнтам пропонують сім конфігурацій Wuling Bingo. Всі моделі укомплектовані одним електродвигуном потужністю 41 або 68 к.с. та максимальним крутним моментом 150 Нм. Ємність літій-залізо-фосфатної (LFP) тягової батареї — 17, 3 або 31,9 кВт•год. Запас ходу — 203 та 333 км по CLTC відповідно. Батарея хетчбека підтримує швидкісну зарядку.

Реклама

На китайському ринку Wuling Bingo бореться за клієнта з BYD Seagull, який дебютував наприкінці квітня 2023 року. Із запасом ходу 305 км та цінником у 10 300 доларів він являється прямим конкурентом 333-кілометрової версії Bingo. Варто зазначити, що у червні BYD вдалося продати 23 005 одиниць Seagull. Даних про липневі продажі моделі наразі немає.