Цього року культовому спорткару Porsche 911 виповнюється 60 років. З цієї нагоди у легендарній родині з’явилася ще одна ексклюзивна модель — 911 S/T. Назва «дводверки» відсилає до спеціальної гоночної версії 911 S, доступної з 1969 року. Усередині компанії ці автомобілі називали 911 ST, що й відображено у назві нового купе. Наклад ювілейного видання обмежений 1963 одиницями. У 1963 році почалася історія культового Porsche 911.
У зовнішності ювілейного 911 S/T втілилися риси 911 GT3 RS та 911 GT3 Touring. Їх спортивний досвід та досягнення тепер доступні і на дорогах загального користування. Зокрема, 911 S/T дістався висувний задній спойлер із закрилком Генрі та полегшені різнорозмірні колісні диски з магнієвого сплаву із центральною гайкою. На передній осі — 20,0-дюймові з шинами 255/35 ZR 20, на задній — 21,0-дюймові із шинами 315/30 ZR 21.
У салоні стандартні карбонові ковші, які за бажанням клієнта безкоштовно замінять 4-позиційними сидіннями Sport Plus. Панель приладів та годинник з пакету Sport Chrono виконані у «фірмовій» зеленій палітрі.
Новий 911 S/T відрізняється легкою конструкцією кузова, в якому широко застосований армований карбоновим волокном пластик (CFRP). З нього виготовлені капот, дах, передні крила, двері, каркас безпеки та стабілізатор поперечної стійкості задньої осі. Для зменшення ваги застосовано полегшене скління. Також спеціально для цієї моделі інженери Porsche розробили нове легше зчеплення. В результаті маса автомобіля з усіма рідинами складає всього 1380 кг, на 40 кг менше ніж 911 GT3 Touring з механічною коробкою передач.
За доплату запропоновано пакет Heritage Design, що передбачає кузов кольору Shoreblue Metalliс та ободи колісних дисків кольору Ceramica. На носі, центральній гайці коліс, кермі, ключі та підголівниках сидінь — логотип Porsche, що прикрашав класичний 911. На кормі — «золотий» логотип бренду та шильдик «911 S/T». Інтер’єр двокольоровий у комбінації Black/Classic Cognac. Матеріал оздоблення салону — напіванілінова шкіра, стеля — перфорована шкіра Dinamica. Сидіння кольору Classic Cognac з чорними смугами.
Власникам «ювілейного» купе пропонують ексклюзивний хронограф Chronograph 1 — 911 S/T у титановому корпусі. У рух спеціально розроблений механізм Porsche Design WERK 01.240 із сертифікатом COSC та функцією зворотного ходу, наводить ротор у вигляді магнієвого колеса 911 S/T.
Ювілений Porsche 911 S/T укомплектований 4,0-літровим оппозитним «атмосферником» потужністю 525 к.с. від 911 GT3 RS. У пару йому передбачена 6-ступінчаста механічна коробка з коротким передатним числом. Гальма — Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB). Час прискорення від 0 до 100 км/год — 3,7 секунди. Максимальна швидкість — 300 км/год. Опціональний пакет Heritage Design пропонує налаштування гоночної версії 911 S кінця 1960-х та початку 1970-х років.
Попередньо, в Україні новий Porsche 911 S/T коштуватиме від 14 128 025 грн. Замовлення вже приймаються.