Свій Wuling Hongguang Mini EV китайська компанія FAW Group вперше показала на квітневому автосалоні в Шанхаї. Наразі, як повідомили місцеві ЗМІ, FAW Bestune Xiaoma вже пройшов омологацію та готовий приєднатися до когорти міських міні-електромобілів. На ринку він очікується до кінця цього року. Окрім Wuling Hongguang Mini EV новому сіті-кару доведеться протистояти Chery QQ Ice Cream, Changan Lumin, SAIC Roewe Clever та декільком іншим аналогічним моделям. Виникає логічне питання: «Чим планують зацікавити клієнтів?».
Зовні FAW Bestune Xiaoma нічим особливим не відрізняється. Дизайн автомобіля типовий для міського сіті-кару. Маленький квадратний кузов з короткими звисами та прямокутною оптикою. Зарядний порт захований під брендом логотипу на передній панелі.
Із цікавого — відкидний верх. Також у нього є фронтальна камера, вбудований відеореєстратор та задня камера. Плюс до цього виробник приготував пакет зовнішнього оздоблення та ковпаки на колеса.
Габарити Xiaoma — 3000 х 1510 х 1630 мм при колісній базі 1953 мм. Він на 83 мм довший, на 17 мм ширший та на 9 мм вищий за Wuling Hongguang Mini EV. Споряджена маса сіті-кара — 685-715 кг, повна — 1000-1015 кг. Передня та задня колія — 1290 мм. Кут в’їзду — 29 градусів, з’їзду — 43 градуси. Колісні диски — 12 дюймів.
Салон чотиримісних, але знімків інтер’єру немає. У концепту він був укомплектований РК-панеллю приладів, двоспицевим кермом та сидіннями в оббивці з екошкіри.
FAW Bestune Xiaoma укомплектований 27-сильним електродвигуном від Shuanglin. Такий самий агрегат стоїть «під капотом» у базового Wuling Hongguang Mini EV. Він дозволяє розганятися до максимальних 100 км/год. Відомо, що тягова батарея — літій-залізо-фосфатна, але ємність не уточнюється.
Точної дати старту продажу та інформації про ціни наразі немає. Можливо саме на цінник і зроблять ставку. У цьому випадку він має бути нижчим за 4300 доларів. Саме стільки з травня цього року у Китаї коштує базовий Wuling Hongguang Mini EV. Без батареї його можна придбати всього за 2850 доларів.