Авто

Для боротьби з лісовими пожежами виготовлені спеціальні автомобілі Unimog

Департамент пожежної охорони Штутгарта нещодавно отримав чотири нові автомобілі Mercedes-Benz Unimog. Разом з двома автоцистернами на базі старої моделі Unimog U 1250, що вже працюють тут, це дасть можливість створити єдиний у своєму роді для Німеччини тактичний підрозділ для боротьби з лісовими пожежами.

На увагу заслуговує аварійно-рятувальний автомобіль RW-K на компактному шасі Unimog U 323, який має габаритну ширину всього 2,20 м. Це полегшує проїзд між деревами, а також виноградниками, яких в районі Штутгарта досить багато.

Реклама

Шасі розраховане на повну масу 12,7 т, має колісну базу 3600 мм та блокування диференціалів на обох портальних мостах. У парі з двигуном 231 к. с. встановлена механічна коробка з автоматизованим перемиканням (EAS). Машина може працювати із причепом повною масою до 20 т. Кабіна – тримісна.

Реклама

Кузовна надбудова Varus 4х4 виготовлена спеціалізованою компанією Schlingmann. В її основі лежить каркас із профілями з нержавіючої сталі, на які кріпляться композитні панелі. Усередині кузова знаходяться висувні ящики з необхідним обладнанням: бензопили, шабельні пилки, рятувальний гідравлічний інструмент. Автомобіль комплектується також універсальною драбиною, зарядним пристроєм 230В та додатковим АКБ. В оснащення входить переносний механічний захват із зусиллям 16 кН.

Реклама

А ось інша аварійно-рятувальна машина – RW-HG побудована вже на важчому шасі, Unimog U 5023, повною масою 14,5 т та колісною базою 3,85 м. Тут також застосовуються тримісна кабіна, двигун у 231 к. с. та автоматизована КП.

До переваг автомобіля потрібно віднести наявність системи централізованого регулювання тиску в шинах, яка задіюється лише однією кнопкою. Також шасі дозволяє долати броди завглибшки до 1,2 м. У комплект входить потужніший механічний захват – із зусиллям 32 кН.

Реклама

Що ж до двох пожежних автоцистерн – TLF-W, то вони побудовані на аналогічному шасі Unimog U 5023. Кузовні надбудови, як і на вищезгаданих машинах, виготовлені компанією Schlingmann. А ось кабіни вже дворядні, розраховані на чотирьох людей. Потрібно сказати, що на всіх вказаних Unimog кабіні мають потужний трубчастий захист по периметру.

Реклама

Кожна з автоцистерн перевозить 3200 л води та 60 л піноутворювача. Тут застосовується відцентровий насос продуктивністю 2000 л за хвилину. Є система дрібнодисперсного розпилення води навколо автомобіля та резервний бак на 230 л води для самозахисту бойового розрахунку. Основний резервуар для води має функцію обігріву. Також у комплектацію входять інфрачервоні камери.