Журналістам Autocar вдалося покататися на ранньому прототипі Porsche Panamera наступного покоління. Перед офіційною презентацією, яка має відбутися до кінця цього року, його чекають великі 3000-кілометрові випробування в Іспанії у вересні.
Зі слів віце-президента продуктової лінійки Porsche Томаса Фреймута, всі основні розробки вже реалізовані. Зокрема, ліфтбеку переглянули дизайн екстер’єру й вперше за 14-річну історію він став гладкішим та «пружнішим». У нового Panamera довгий капот, низький дах та характерна для ліфтбека задня частина кузова. У той же час колісна база трохи збільшена, що дозволило встановити ширші задні пасажирські двері. Також переглянуто дизайн решітки радіатора, фар та колісних дисків.
Салон ліфтбека серйозно перероблений з упором на простоту використання та покращену цифрову функціональність. Фотографій інтер’єру нового Panamera немає, але в нього багато спільного з недавно випущеним Cayenne. Моделі розділили кермо з перемикачем режимів руху, сенсорні дисплеї та цифрові прилади. Як стверджується, у пасажирів заднього ряду буде більше місця для ніг, а у багажнику поміститися більше вантажів. Також ліфтбеку обіцяна інтеграція додатків та потокових сервісів.
В основу Porsche Panamera третього покоління лягла оновлена версія платформи Modular Sport Toolkit, розроблена Porsche спільно з Bentley. Як стверджується, це дозволило збільшити жорсткість кузова, зокрема, за рахунок нових сталевих елементів, вбудованих у передню перегородку. У ліфтбека другої генерації ці секції були алюмінієвими. Також жорсткості конструкції в задній частині додали нові безрамкові двері.
Ще більші зміни очікуються «під капотом». Крім бензинових версій з колишніми турбомоторами V6 або V8, ліфтбек запропонують із чотирма бензоелектричними гібридними силовими агрегатами. Серед них і 650-сильна система на базі суттєво модернізованого 4,0-літрового V8 для нового Panamera Turbo E, який замінить нинішній Turbo S E-Hybrid. Серед змін нові турбонагнітачі, модифіковані колінвали та поршні.
Також у її складі новий електродвигун, повністю інтегрований в автоматичну коробку передач з подвійним зчепленням. Віддача агрегату збільшена до 188 к.с. Літій-іонний акумулятор тепер ємністю 25,9 кВт•год проти 17,9 кВт•год у нинішнього Turbo S E-Hybrid. В результаті запас ходу на електротязі збільшився на 70%, приблизно до 85 км по WLTP. Важить новий акумулятор 300 кг, вього на 22 кг більше, ніж раніше. Потужність зарядного пристрою змінного струму зросла з 3,6 до 11 кВт.
Їздова електроніка плагін-гібриду працює в чотирьох режимах: E-Power, Hybrid, Sport та Sport Plus. Причому перший пропонує два додаткові режими для акумулятора: Hold та Charge.
Новий Panamera пропонуватиме два різні варіанти пневматичної підвіски: стандартну двокамерну та однокамерну, аналогічну тій, що використовується в Cayenne. Обидва варіанти оснащені новими, більш швидкодіючими двоступінчастими амортизаторами. Також передбачена система кермового управління задніми колесами для кращої керованості. Колеса у прототипу 20,0-дюймові з шинами Michelin Pilot Sport розмірності 275/40 спереду та 315/35 ззаду.
За попередніми оцінками, Porsche Panamera Turbo E-Hybrid спорядженою масою 2300 кг прискорюється від 0 до 100 км/год за 3,1 секунди та розвиває максимальну швидкість 315 км/год. Орієнтовний цінник — $191 000.