Китайський стартап Polestones, заснований 2021 року шанхайською компанією Rox Motor, дебютував на ринку зі своєю першою моделлю. «Первістком» марки виявився повнопривідний позашляховик преміум-класу Polestones 01. У розробці моделі брало участь відоме італійське кузовне ательє Pininfarina.
Кутастий кузов Polestones 01 виглядає досить солідно й нагадує недавно представлені Jetour Traveler та Yangwang U8. Габарити моделі — 5050 х 1980 х 1869 мм, що можна порівняти з Land Rover Defender 110 (5018 х 2008 х 1967 мм).
Салон у позашляховика трирядний з шістьма або сімома сидіннями на вибір. Над спинками передніх — інформаційно-розважальний екран, підвішений до стелі. У семимісній версії спинки сидінь другого та третього рядів розкладаються у ліжко розміру «king-size».
У багажному відділенні вбудована міні-кухня з індукційною плитою та диспенсером для води. Також в комплекті складна альтанка для відпочинку на свіжому повітрі.
На даху встановлена лідарна система від Hesai Technology, всі компоненти якої інтегровані в один чіп. Вона забезпечує роботу систем автономного управління другого рівня. Як стверджується, Polestones 01 — перший серійний автомобіль з таким рішенням.
Позашляховик оснащений гібридною силовою установкою, що складається з 1,5-літрового бензинового турбомотора та двох електродвигунів. ДВЗ у цій зв’язці виконує роль генератора. Потужність силової установки — 469 к.с. Час прискорення від 0 до 100 км/год — 5,5 секунди.
Серійне виробництво Polestones 01 налагодять на пекінському заводі BAW. Цінник позашляховика стартує від 55 тисяч доларів.