Новий Alfa Romeo 33 Stradale став останнім суперкаром бренду із двигуном внутрішнього згоряння. Зі слів старшого віце-президента компанії та голови її північноамериканського підрозділу Ларрі Домініка, з 2027 року Alfa Romeo перестане пропонувати автомобілі в ДВЗ. Вже з 2024 року кожна нова модель бренду матиме повністю електричну модифікацію. Новий Alfa Romeo 33 Stradale перший у цьому списку. Суперкар доступний з двома типами силових установок.
В основі 33 Stradale лежить несучий монокок Maserati MC20, на який навішані оригінальні кузовні панелі. Екстер’єр новинки розроблений із посиланням на однойменний оригінальний спорткар із дизайном від Франко Скальоне. Він відрізнявся скультупними формами з панорамним лобовим склом та бічним склінням, що заходить на дах. У 1967-1969 роках побудували лише 18 таких автомобілів.
Сучасний 33 Stradale розроблений у Центрі стилю Alfa Romeo під керівництвом шеф-дизайнера Алехандро Месонеро-Романоса. Більшість кузовних панелей нової «дводверки» виготовлена з композитних матеріалів. Тоді як у оригінального автомобіля кузов був алюмінієвий.
Паливна версія нового 33 Stradale укомплектована бензиновим Twin-Turbo V6 3.0 потужністю 620 к.с. Коробка — 8-ступінчаста роботизована з двома зчепленнями. Привід — задній із керованим електронікою блокуванням диференціалів. Автомобіль масою 1500 кг розганяється до 333 км/год.
Електрична версія — повнопривідна потужністю 750 к.с. Ємність літій-іонної тягової батареї — 90 кВт•год. Споряджена маса елеткрічного суперкара — 2100 кг. Максимальна швидкість — 310 км/год.
Наклад Alfa Romeo 33 Stradale обмежено 33 екземплярами. Незважаючи на цінник у 2 мільйони євро, у всіх автомобілів уже є власники.