Першого дня осені BMW порадувала своїх шанувальників презентацією нового, повністю електричного MINI Countryman. Наразі це найбільша модель у сімействі та перший Mini, вироблений у Німеччині. У нього гладкий кузов із коротким капотом, злегка вигнутою лінією даху та короткими звисами. Коєфіцієнт аеродинамічного опору становить 0,26, тоді як у попередника цей показник сягав 0,31.
У передній частині привертає увагу восьмикутна решітка радіатора із вбудованим радаром. Окремі елементи дизайну залежать від рівня оздоблення салону. Наприклад, у комплектації Favored Trim декор кольору Vibrant Silver. Оптика з унікальним світловим малюнком та трьома режимами роботи. Водія автомобіль зустрічає та проводжає спеціальною анімацією.
Завдяки переглянутому екстер’єру габаритна довжина кросовера збільшилася до 4433 мм (+130 мм), висота — до 1656 мм (+60 мм). Колісну базу розтягнули до 2692 мм, тоді як ширина автомобіля залишилася колишньою — 1843 мм. Колісні диски — від 18 до 20 дюймів. Об’єм багажного відділення — 460 літрів та 1450 літрів при складених спинках сидінь заднього ряду. Окремо передбачено місце зберігання зарядного пристрою. Максимальна маса вантажу на буксирі — 1200 кг.
Просторий салон розрахований на п’ять місць. Водій та передній пасажири отримали додаткові 30 мм в області плечей та ліктів. У задньому ряду ширина салону на рівні плечей пасажирів збільшена на 25 мм. За доплату запропоновані спортивні сидіння з електрорегулюваннями та пам’яттю, панорамний дах та широкий регульований підлокітник у передньому ряду.
Вся необхідна водієві під час їзди інформація виводиться на проєкційний екран на лобовому склі. Але на передній панелі є круглий OLED-дисплей діаметром 240 мм, який поєднав функції панелі приладів та «мультимедійки». Більшістю функцій у новому кросовері можна керувати за допомогою першого «фірмового» персонального помічника MINI Intelligent Personal Assistant. Він постійно навчається та здатен виконувати повсякденні завдання на маршрутах, що повторюються. Наприклад, на основі географічних даних автомобіль може навчитися автоматично відкривати вікно при в’їзді на паркування.
На ринку електричний MINI Countryman доступний у двох модифікаціях: E та SE ALL4. У першому випадку кросовер укомплектований електродвигуном віддачею 204 к.с. та 250 Нм крутного моменту. Привід — передній. Час прискорення від 0 до 100 км/год — 8,6 секунди. Максимальна швидкість — 170 км/год. Запас ходу — 462 км.
Повнопривідна версія Countryman SE ALL4 пропонує 313 к.с., 494 Нм та 433 км без підзарядки. Прискорення до «ста» займає 5,6 секунди. Максимальна швидкість сягає 180 км/год.
Батарея в обох випадках ємністю 66,45 кВт•год. Акумулятор заряджається змінним струмом потужністю 22 кВт та постійним струмом потужністю до 130 кВт. При підключенні до швидкісного терміналу час поповненя від 10 до 80% ємності менше 30 хвилин.
У новому поколінні MINI Countryman отримав допоміжні системи 2-го рівня, що забезпечують напівавтоматичне керування. Під час руху автомагістралями на швидкості до 60 км/год водій може прибирати руки з керма, але повинен бути готовий будь-якої миті взяти керування на себе. Також в арсеналі моделі автоматичний круїз-контроль, асистент кермового управління, утримання у смузі руху та ряд інших сучасних систем. Зокрема, автомобіль стандартно оснащений новим Trailer Assistant, що допомагає при в’їзді на місце для паркування з причепом та при русі заднім ходом. Запропонований за доплату помічник паркування Professional дозволяє паркувати автомобіль віддалено зі смартфона.
На ринку новий MINI Countryman з’явиться до кінця 2023 року. Вартість електричного кросовера поки не озвучена.