Mazda регулярно нагадує про випуск CX-80 і повернення роторних двигунів у якості «подовжувачів ходу». А тим часом роторний агрегат з’явився під капотом нової Mazda 2, історія якої почалася понад 25 років тому під назвою Demio. Він увійшов до складу силової установки хетчбека.
Зовні нова Mazda 2 зовсім не схожа на модель попереднього покоління, розроблену відповідно до мови дизайну Kodo, введеної в 2010 році. Кузов хетчбека посилений по колу, що дозволило значно підвищити його жорсткість. Для комплексного керування автомобілем, включаючи двигун, трансмісію та підвіску, застосована технологія SKYACTIV Vehicle Dynamics.
Також Mazda 2 отримала вдосконалену версію унікальної системи GVC (G Vectoring Control), яка значно збільшить рівень ходових якостей. Новий хетчбек укомплектований плагін-гібридною системою e-SKYACTIV R-EV, до складу якої входить нещодавно розроблений роторний двигун. Він використовується виключно для вироблення електроенергії. За попередніми даними, запас ходу на електротязі складе 85 км.
Окрім версії з роторним двигуном у нової Mazda 2 буде «м’яка гібридна» модифікація з бензиновим 1,5-літровим мотором та дизельна версія з двигуном об’ємом 1,8 літра.