На виставці комунальної техніки Resource & Waste Management (RWM), що проходила в Бірмінгемі в середині вересня, компанія Renault Trucks презентувала лінійку спеціалізованих вантажівок на електротязі. Серед них була і перша модель zero emission з винесеною вперед кабіною, що має низьку підлогу – E-Tech D Wide LEC. Посадка-висадка полегшена завдяки наявності лише однієї сходинки, а також автоматичним двостулковим дверям, як у автобусі. Двері відчиняються всередину, що дуже зручно при роботі в обмеженому просторі. Шасі колісної формули 6х2 розраховано на повну масу 26 т.
Поруч можна було побачити ще одну таку ж електричну вантажівку E-Tech D Wide LEC, низька кабіна якої обладнана традиційними, розпашними дверима, що відкриваються на кут 90 град. В обох випадках кабіна чотиримісна, з сидіннями для трьох операторів та водія. Ця машина була укомплектована сміттєвозною надбудовою Dennis Eagle Olympus 21W з гідравлічним навантажувачем контейнерів Terberg.
Обидва 26-тонні електровантажівки оснащені найновішими батареями, що складаються з чотирьох блоків. Вони відрізняються підвищеною ємністю – 375 кВт.год., що на 40% більше, ніж попередні. Це дозволяє збільшити запас ходу та час роботи у міських умовах. Кожна з машин рухається двома електромоторами постійною потужністю 260 кВт і пікової 370 кВт. Максимальний крутний момент становить 850 Нм.
На стенді також демонструвалася ще одна електровантажівка Renaul Trucks – 18-тонна модель E-Tech D колісної формули 4х2. Вона укомплектована батареями сумарною ємністю 265 кВт, які можна заряджати від станції потужністю 22 – 150 кВт.год. Машина оснащена портальним підйомником для контейнерів Hyva 2012XL.
Шасі також укомплектовано роздавальною коробкою зі зниженим рядом та одиночним редуктором головної передачі із вбудованим блокуванням диференціала. Все це підвищує прохідність поза дорогами з твердим покриттям.