Лінійку електрифікованих BMW поповнили ще дві моделі з 48-вольтовою м’якою гібридною технологією eDrive — 530e та 550e xDrive. У Європі продажі седанів стартують у листопаді цього року, але оформити бронювання поки можна тільки у Німеччині.
Силова установка молодшого седану BMW 530e побудована навколо чотирициліндрового бензинового двигуна. У її складі вбудований електродвигун та восьмиступінчаста спортивна коробка передач Steptronic. Сукупна потужність системи — 299 к.с. Запас ходу на електротязі — 103 км WLTP.
550e xDrive використовує той же привід BMW eDrive, але з шестициліндровим бензиновим двигуном в основі. Сукупна потужність агрегатів — 489 к.с. Електричний пробіг — 90 км.
Акумуляторний блок в обох випадках літій-іонний високовольтний корисною ємністю до 19,4 кВт•год. За даними виробника, до 100% батарея заряджається приблизно за 3 години та 15 хвилин. Також седани оснащені системою адаптивної рекуперації енергії гальмування, що дозволяє відновлювати заряд акумулятора під час руху. Витрата палива заявлена на рівні — 1,0-0,6 літрів на 100 км за WLTP.
Побудовані на платформі BMW 5 Series восьмого покоління седани 530e та 550e xDrive отримали розширений список стандартного обладнання. Зокрема, до нього включено 19,0-дюймові легкосплавні колісні диски. Також гібриди оснащені фірмовою системою IconicSounds Electric, яка вперше з’явилася в BMW i4 M. За рахунок акустичного зворотного зв’язку при кожному русі педалі газу звук двигуна посилюється для покращення відчуттів від водіння на електротязі.
Також у лінійці BMW 5 Series восьмого покоління є повністю електричний i5, представлений раніше цього року. Крім того BMW тестує нову версію M5. За попередньою інформацією, вона отримає гібридну силову установку кросовера XM із Twin-Turbo V8 та одним електродвигуном. Віддача системи — 644 к.с. та 800 Нм крутного моменту.