Polestar Day, що пройшов у Лос-Анджелесі, вперше зібрав разом усі моделі компанії. Учасники заходу змогли посидіти за кермом Polestar 2 2024 року та покататися на прототипах Polestar 3 та Polestar 4, щоправда, на пасажирському сидінні. Також відвідувачам показали концепт майбутнього електричного кросовера Polestar 6 та повністю позбавлений камуфляжу прототип Polestar 5.
Зовнішньо електричний ліфтбек виглядає практично повністю готовим до виробництва. Компанії знадобилося майже чотири роки, щоб довести концерт Precept 2020 року до серії. Цього року один із прототипів ліфтбека навіть взяв участь у підйомі на знаменитий пагорб у Гудвуді. Але у продажу Polestar 5 з’явиться не раніше 2025 року.
Потенційний конкурент Porsche Taycan, який рекламується як GT, не має заднього скла. Його замінять камери заднього виду, але багатьом таке рішення може здатися надто «революційним». У ліфтбека довгий купеподібний дах та практичніші, ніж у Taycan та Audi E-Tron GT двері багажного відділення.
Вже традиційно деякі деталі концепту у серіюне підуть. Зокрема, ультратонкі бічні камери та суїцидальні двері, що відчиняються проти руху. Також меншими стали колісні диски.
Polestar 5 обіцяно технологію «екстремально швидкої зарядки» StoreDot, яка дозволяє поповнювати батарею на 160 км за 5 хвилин, не викликаючи її деградації. Оснащені нею прототипи планують протестувати у 2024 році. Чи буде вона доступна у серійних автомобілях з першого дня, поки не відомо.