Toyota представила дев’яте покоління седана Camry, який тепер буде доступний виключно як гібрид. При цьому зміна поколінь не надто вплинула на зовнішність моделі. Масивна нижня передня решітка та тонка світлодіодна оптика повністю запозичені у попередника. Єдина помітна відмінність — нові кольори Ocean Gem та Heavy Metal у кузовній палітрі. Ними доповнили поточні відтінки.
У топовій комплектації XSE седан доступний у двоколірному кузові: дах Midnight Black Metallic у поєднанні з кольором Ocean Gem, Wind Chill Pearl, Heavy Metal або Supersonic Red. Також серед відмінностей — нижня панель кольору кузова, чорне оздобленя багажника та 19,0-дюймові колісні диски.
Окрім вже згаданої комплектації XSE модель 2025 року буде доступна ще в трьох рівнях оздоблення: LE, SE, XLE. Дешевші версії стандартно укомплектовані 7,0-дюймовою цифровою панеллю приладів та 8,0-дюймовою мультимедійною системою. Також заявлені бездротова зарядка та підтримка Apple CarPlay та Android Auto. В оздобленні використаний матеріал SofTex. У комплектації LE — з білими акцентами, у SE — з тісненням у вигляді хвиль.
Комплектації XLE та XSE оснащені двома дисплеями діагоналлю 12,3 дюйма (панель приладів та мультимедійка), 10,0-дюймовим проєкційним екраном, сидіннями з підігрівом та вентиляцією. За доплату седан укомплектують стереосистемою JBL із дев’ятьма динаміками. Плюс до цього для зниження шуму в салоні у передніх бічних вікнах встановлено акустичне багатошарове скло. У комплектації XLE інтер’єр оздоблений шкірою чорного чи яскраво-червоного кольору, в XLE —мікрофіброю Dinamica.
Toyota Camry дев’ятого покоління побудована на колишній платформі TNGA-K, але в переналаштованій підвісці використані нові амортизатори. Як стверджується, це забезпечило седану «підвищену чуйність та маневреність».
На ринку Camry 2025 року запропонують у передньо- та повнопривідній версіях. В обох випадках використовується 2,5-літровий чотирициліндровий двигун, доповнений електродвигунами. Передньопривідний варіант оснащений двома електродвигунами загальною потужністю 225 к.с. У повнопривідній версії на задній осі встановлено третій мотор-генератор, який збільшив загальну потужність системи до 232 к.с. Коробка в обох випадках — безступінчаста з електронним керуванням eCVT. Акумулятор — літій-іонний (ємність не уточнюється).
Усі комплектації седана оснащені пакетом Safety Sense 3.0. До нього включено адаптивний круїз-контроль, розпізнавання дорожніх знаків, попередження про вихід зі смуги руху, автоматичне дальнє світло та моніторинг сліпих зон. Також у списку попередження про перехресний рух позаду та фронтальне зіткнення з виявленням транспортних засобів та пішоходів.
Для комплектацій XLE та XSE додатково запропоновано пакет Premium Plus. Він доповнить уже перерахований список систем безпеки аситентом руху в заторах, монітором з панорамним оглядом та системами попередження про перехресний рух ззаду, допомогу при паркуванні спереду й ззаду з автоматичним гальмуванням та при зміні смуги руху.
На ринку Toyota Camry дев’ятого покоління з’явиться навесні 2024 року. Ціни оголосять ближче до старту продажу.