Volkswagen ID.7 не зацікавив китайських клієнтів бренду. Як повідомило місцеве видання CarNewsChina з посиланням на звіт CarFans, за 72 години після запуску продажів 15 грудня седан зібрав лише 300 бронювань. І це незважаючи на те, що в Китаї Volkswagen ID.7 коштує майже вдвічі дешевше, ніж у Європі. Стартовий цінник «китайського» електроседана — 30 600 євро. У Німеччині ціни починаються з 56 995 євро.
За даними агентства, кожен дилерський центр отримав одне замовлення. Коефіцієнт конверсії становив 5%, тобто автомобіль купив кожен 20-й відвідувач. Більшість покупців — 40-річні чоловіки (80 – 90%). Кожен третій обирає Volkswagen ID.7 як альтернативу Passat. При цьому для більшості — це другий сімейний автомобіль.
Як стверджується, багатьох налякав високий цінник ID.7 та необхідність доплачувати за такі функції, як підігрів сидінь. Хоча просторий салон відвідувачі дилерських центрів оцінили.
Незважаючи на всі «мінуси», багато китайців все ж хотіли б придбати електроседан, але тільки після виходу більш доступних версій. Тоді як просування Volkswagen ID.7 на місцевий ринок почалося з дорожчих модифікацій.
У Китаї електромобілі ID-лінійки виробляють два спільні підприємства: Volkswagen-FAW та Volkswagen-SAIC. Автомобілі із цих заводів відрізняються назвами. Наприклад, ID.4 та ID.6 виробництва заводу FAW називаються ID.4 X та ID.6 X, SAIC — ID.4 CROZZ та ID.6 CROZZ. Електроседан ID.7 Vizzion для місцевого ринку збирає Volkswagen-FAW.
rewrite this content and keep HTML tags
Volkswagen ID.7 не зацікавив китайських клієнтів бренду. Як повідомило місцеве видання CarNewsChina з посиланням на звіт CarFans, за 72 години після запуску продажів 15 грудня седан зібрав лише 300 бронювань. І це незважаючи на те, що в Китаї Volkswagen ID.7 коштує майже вдвічі дешевше, ніж у Європі. Стартовий цінник «китайського» електроседана — 30 600 євро. У Німеччині ціни починаються з 56 995 євро.
За даними агентства, кожен дилерський центр отримав одне замовлення. Коефіцієнт конверсії становив 5%, тобто автомобіль купив кожен 20-й відвідувач. Більшість покупців — 40-річні чоловіки (80 – 90%). Кожен третій обирає Volkswagen ID.7 як альтернативу Passat. При цьому для більшості — це другий сімейний автомобіль.
Як стверджується, багатьох налякав високий цінник ID.7 та необхідність доплачувати за такі функції, як підігрів сидінь. Хоча просторий салон відвідувачі дилерських центрів оцінили.
Незважаючи на всі «мінуси», багато китайців все ж хотіли б придбати електроседан, але тільки після виходу більш доступних версій. Тоді як просування Volkswagen ID.7 на місцевий ринок почалося з дорожчих модифікацій.
У Китаї електромобілі ID-лінійки виробляють два спільні підприємства: Volkswagen-FAW та Volkswagen-SAIC. Автомобілі із цих заводів відрізняються назвами. Наприклад, ID.4 та ID.6 виробництва заводу FAW називаються ID.4 X та ID.6 X, SAIC — ID.4 CROZZ та ID.6 CROZZ. Електроседан ID.7 Vizzion для місцевого ринку збирає Volkswagen-FAW.