Презентація нового представника кросоверної лінійки Mazda — п’ятимісного CX-70 — була обіцяна до кінця цього року. Але прем’єру новинки відклали до 2024 року. Точної дати наразі немає.
У жовтні компанія Mazda натякнула, що CX-70 розділить агрегати з флагманським CX-90. Підтвердження цього виявлено у документації Каліфорнійської ради з повітряних ресурсів (CARB). Це пояснюється тим, що кросовери побудовані на одній платформі. Єдина суттєва відмінність — компонування салону. У CX-70 він дворядний п’ятимісний, у більшого CX-90 — трирядний семимісний.
Mazda CX-90 доступний із електрифікованим 3,3-літровим рядним V6 потужністю 340 к.с. й максимальним крутним моментом 369 Нм. Топова плагін-гібридна версія оснащена 2,5-літровим двигуном віддачею 323 к.с. та 369 Нм. Привід у обох випадках повний.
Такі ж силові установки отримає менший п’ятимісний Mazda CX-70. При цьому він повинен бути динамічнішим за флагманський CX-90.
rewrite this content and keep HTML tags
Презентація нового представника кросоверної лінійки Mazda — п’ятимісного CX-70 — була обіцяна до кінця цього року. Але прем’єру новинки відклали до 2024 року. Точної дати наразі немає.
У жовтні компанія Mazda натякнула, що CX-70 розділить агрегати з флагманським CX-90. Підтвердження цього виявлено у документації Каліфорнійської ради з повітряних ресурсів (CARB). Це пояснюється тим, що кросовери побудовані на одній платформі. Єдина суттєва відмінність — компонування салону. У CX-70 він дворядний п’ятимісний, у більшого CX-90 — трирядний семимісний.
Mazda CX-90 доступний із електрифікованим 3,3-літровим рядним V6 потужністю 340 к.с. й максимальним крутним моментом 369 Нм. Топова плагін-гібридна версія оснащена 2,5-літровим двигуном віддачею 323 к.с. та 369 Нм. Привід у обох випадках повний.
Такі ж силові установки отримає менший п’ятимісний Mazda CX-70. При цьому він повинен бути динамічнішим за флагманський CX-90.