Підприємство “Спец-Ком-Сервіс” (Polycar) виготовило для Миколаївської ТЕЦ партію ремонтно-відновлювальних автомобілів. На середньотоннажному шасі Isuzu NPR 75 L-K встановлений кузов-фургон, розділений на два відсіки.
Перший – пасажирський, розрахований на перевезення 6 чоловік. Крім комфортабельних крісел з пасками безпеки тут є стіл, автономний обігрівач від дизельного генератора, система вентиляції, кондиціювання та освітлення. Підлога виготовлена з п’ятишарових сендвіч-панелей.
Другий відсік, технологічний має підлогу з рифленого алюмінію. На стінах встановлені петлі для кріплення інструментів, ремені для фіксації вантажу та полиці під різне обладнання. У бортах є відсіки із зовнішнім доступом для перевезення балонів. Під задніми распашними дверима знаходиться замиканий бокс для транспортування довгомірів, зокрема труб.
rewrite this content and keep HTML tags
Підприємство “Спец-Ком-Сервіс” (Polycar) виготовило для Миколаївської ТЕЦ партію ремонтно-відновлювальних автомобілів. На середньотоннажному шасі Isuzu NPR 75 L-K встановлений кузов-фургон, розділений на два відсіки.
Перший – пасажирський, розрахований на перевезення 6 чоловік. Крім комфортабельних крісел з пасками безпеки тут є стіл, автономний обігрівач від дизельного генератора, система вентиляції, кондиціювання та освітлення. Підлога виготовлена з п’ятишарових сендвіч-панелей.
Другий відсік, технологічний має підлогу з рифленого алюмінію. На стінах встановлені петлі для кріплення інструментів, ремені для фіксації вантажу та полиці під різне обладнання. У бортах є відсіки із зовнішнім доступом для перевезення балонів. Під задніми распашними дверима знаходиться замиканий бокс для транспортування довгомірів, зокрема труб.