Авто

На шасі Isuzu NPR 75 виготовили партію ремонтно-відновлювальних автомобілів

Підприємство “Спец-Ком-Сервіс” (Polycar) виготовило для Миколаївської ТЕЦ партію ремонтно-відновлювальних автомобілів. На середньотоннажному шасі Isuzu NPR 75 L-K встановлений кузов-фургон, розділений на два відсіки.

Перший – пасажирський, розрахований на перевезення 6 чоловік. Крім комфортабельних крісел з пасками безпеки тут є стіл, автономний обігрівач від дизельного генератора, система вентиляції, кондиціювання та освітлення. Підлога виготовлена з п’ятишарових сендвіч-панелей.

Реклама

Другий відсік, технологічний має підлогу з рифленого алюмінію. На стінах встановлені петлі для кріплення інструментів, ремені для фіксації вантажу та полиці під різне обладнання. У бортах є відсіки із зовнішнім доступом для перевезення балонів. Під задніми распашними дверима знаходиться замиканий бокс для транспортування довгомірів, зокрема труб.

Реклама

Реклама

Реклама

rewrite this content and keep HTML tags

Підприємство “Спец-Ком-Сервіс” (Polycar) виготовило для Миколаївської ТЕЦ партію ремонтно-відновлювальних автомобілів. На середньотоннажному шасі Isuzu NPR 75 L-K встановлений кузов-фургон, розділений на два відсіки.

Перший – пасажирський, розрахований на перевезення 6 чоловік. Крім комфортабельних крісел з пасками безпеки тут є стіл, автономний обігрівач від дизельного генератора, система вентиляції, кондиціювання та освітлення. Підлога виготовлена з п’ятишарових сендвіч-панелей.

Реклама

Другий відсік, технологічний має підлогу з рифленого алюмінію. На стінах встановлені петлі для кріплення інструментів, ремені для фіксації вантажу та полиці під різне обладнання. У бортах є відсіки із зовнішнім доступом для перевезення балонів. Під задніми распашними дверима знаходиться замиканий бокс для транспортування довгомірів, зокрема труб.