На вітчизняний ринок виходять суттєво оновлені вантажівки JAC N200. Кабіна стала ширшою на 20 см, для збільшення внутрішнього простору було також перекомпоновано моторний тунель. Водій оцінить багатофункціональне кермо, покрите еко-шкірою.
Не залишаться без уваги зручніші крісла з розширеними регулюваннями, модернізований борт-комп’ютер та 9-дюймовий екран тачскрин мультимедійної системи.
Завдяки збільшеному лобовому склу покращено оглядовість. JAC N200 оснащується системою попередження про виїзд зі смуги руху – LDWS. Для підвищення продуктивності з’явилася можливість встановлення одразу двох коробок відбору потужності – від двигуна та КП. Зазначимо, що шасі JAC N200 розраховане на повну масу 20 т, вантажопідйомність 14 т і оснащується 6,7-літровим турбодизелем Cummins потужністю 277 к. с.
rewrite this content and keep HTML tags
На вітчизняний ринок виходять суттєво оновлені вантажівки JAC N200. Кабіна стала ширшою на 20 см, для збільшення внутрішнього простору було також перекомпоновано моторний тунель. Водій оцінить багатофункціональне кермо, покрите еко-шкірою.
Не залишаться без уваги зручніші крісла з розширеними регулюваннями, модернізований борт-комп’ютер та 9-дюймовий екран тачскрин мультимедійної системи.
Завдяки збільшеному лобовому склу покращено оглядовість. JAC N200 оснащується системою попередження про виїзд зі смуги руху – LDWS. Для підвищення продуктивності з’явилася можливість встановлення одразу двох коробок відбору потужності – від двигуна та КП. Зазначимо, що шасі JAC N200 розраховане на повну масу 20 т, вантажопідйомність 14 т і оснащується 6,7-літровим турбодизелем Cummins потужністю 277 к. с.