Авто Інформатор

Новини

На ринок вийшов китайський конкурент Tesla Model 3 — Zeekr 007

У Китаї стартували продажі седана Zeekr 007, який позиціонується в якості конкурент Tesla Model 3. За даними виробника, за останні 40 днів новинка з мінімальним цінником 29 400 доларів зібрала 51 569 попередніх замовлень. Серійне виробництво Zeekr 007 розпочалося минулого тижня. Перші клієнтські автомобілі почнуть передавати 1 січня.

Zeekr 007 — середньорозмірний седан габаритами 4865 х 1900х 1450 мм при колісній базі 2928 мм. Дизайн автомобіля розроблений відповідно до нової філософії «Прихована енергія». «Фішка» седана — зовнішній РК-екран діагоналлю 90 дюймів, через який він спілкується з рештою учасників дорожнього руху.

У салоні мультимедійна система з OLED-дисплеєм діагоналлю 15 дюймів та роздільною здатністю 2,5К, 35,5-дюймовий проєкційний екран з підтримкою доповненої реальності та аудіосистема з 21 динаміком. Працює все на чіпі Qualcomm Snapdragon 8295. Як стверджує Zeekr, це перший серійний електромобіль із супутниковим зв’язком на борту.

Zeekr 007 побудований на 800-вольтовій архітектурі PMA2+ та запропонований з двома варіантами акумуляторних блоків. Один з них — літій-залізо-фосфатна (LFP) Golden Battery ємністю 75 кВт•год, розроблена фахівцями Zeekr. З таким акумулятором седан проїжджає — 688 км за китайським вимірювальним циклом CLTC. Як стверджують у компанії, «золота батарея» забезпечує найкращий запас ходу серед седанів із LFP-блоком. Пікова потужність зарядки — 500 кВт, максимальна швидкість — 4,5 секунди. За 15 хвилин батареє поповнюється на 500 км шляху.

Другий варіант — нікель-марганець-кобальтова (NMC) батарея Qilin ємністю 100 кВт•год від CALT. Запас ходу — 870 км. За 15 хвилин акумулятор поповнюється на 615 км. Як стверджується, це найкращий показник серед серійних електромобілів.

Базова задньопривідна версія седана оснащена 421-сильним електродвигуном, запозиченим у Zeekr 001 FR. Максимальний крутний момент — 440 Нм. У повнопривідній модифікації на передній осі встановлений двигун віддачею 637 к.с. та 710 Нм крутного моменту. Час прискорення від 0 до 100 км/год: 5,4 секунди у задньопривідній версії та 2,84 секунди у повнопривідній.

За деякими даними, Zeekr 007 отримає шосейний автопілот Zeekr Pilot (NZP). Це передбачає наявність 12 камер високої роздільної здатності, радарів 5-міліметрового діапазону та 12 ультразвукових радарів. За обробку цих даних відповідає чіп Nvidia Orin X із обчислювальною потужністю до 508 TOPS.

У Китаї суперседан Zeekr 007 коштує від 29 400 до 42 000 доларів. Цікаво, що мінімальний цінник моделі виявився на 2 800 доларів нижчим від передпродажної вартості.

rewrite this content and keep HTML tags

У Китаї стартували продажі седана Zeekr 007, який позиціонується в якості конкурент Tesla Model 3. За даними виробника, за останні 40 днів новинка з мінімальним цінником 29 400 доларів зібрала 51 569 попередніх замовлень. Серійне виробництво Zeekr 007 розпочалося минулого тижня. Перші клієнтські автомобілі почнуть передавати 1 січня.

Zeekr 007 — середньорозмірний седан габаритами 4865 х 1900х 1450 мм при колісній базі 2928 мм. Дизайн автомобіля розроблений відповідно до нової філософії «Прихована енергія». «Фішка» седана — зовнішній РК-екран діагоналлю 90 дюймів, через який він спілкується з рештою учасників дорожнього руху.

У салоні мультимедійна система з OLED-дисплеєм діагоналлю 15 дюймів та роздільною здатністю 2,5К, 35,5-дюймовий проєкційний екран з підтримкою доповненої реальності та аудіосистема з 21 динаміком. Працює все на чіпі Qualcomm Snapdragon 8295. Як стверджує Zeekr, це перший серійний електромобіль із супутниковим зв’язком на борту.

Zeekr 007 побудований на 800-вольтовій архітектурі PMA2+ та запропонований з двома варіантами акумуляторних блоків. Один з них — літій-залізо-фосфатна (LFP) Golden Battery ємністю 75 кВт•год, розроблена фахівцями Zeekr. З таким акумулятором седан проїжджає — 688 км за китайським вимірювальним циклом CLTC. Як стверджують у компанії, «золота батарея» забезпечує найкращий запас ходу серед седанів із LFP-блоком. Пікова потужність зарядки — 500 кВт, максимальна швидкість — 4,5 секунди. За 15 хвилин батареє поповнюється на 500 км шляху.

Другий варіант — нікель-марганець-кобальтова (NMC) батарея Qilin ємністю 100 кВт•год від CALT. Запас ходу — 870 км. За 15 хвилин акумулятор поповнюється на 615 км. Як стверджується, це найкращий показник серед серійних електромобілів.

Базова задньопривідна версія седана оснащена 421-сильним електродвигуном, запозиченим у Zeekr 001 FR. Максимальний крутний момент — 440 Нм. У повнопривідній модифікації на передній осі встановлений двигун віддачею 637 к.с. та 710 Нм крутного моменту. Час прискорення від 0 до 100 км/год: 5,4 секунди у задньопривідній версії та 2,84 секунди у повнопривідній.

За деякими даними, Zeekr 007 отримає шосейний автопілот Zeekr Pilot (NZP). Це передбачає наявність 12 камер високої роздільної здатності, радарів 5-міліметрового діапазону та 12 ультразвукових радарів. За обробку цих даних відповідає чіп Nvidia Orin X із обчислювальною потужністю до 508 TOPS.

У Китаї суперседан Zeekr 007 коштує від 29 400 до 42 000 доларів. Цікаво, що мінімальний цінник моделі виявився на 2 800 доларів нижчим від передпродажної вартості.

Наверх