Авто

У мережу злили характеристики електричного седана Volvo ES90

Шведський сайт Teknikens Värld опублікував попередні характеристики електричного седана Volvo ES90. За даними джерела, тестовий прототип новинки під кодовою назвою V551 зійшов із конвеєра заводу Volvo під Шанхаєм. Це буде перший серійний автомобіль бренду повністю розроблений у Китаї.

Volvo ES90 побудований на платформі SPA2, яку використовують кросовер EX90 та мінівен EM90. У модельній лінійці марки він замінить S90, але буде трохи вищим, ширшим та більш ніж на 25 мм довшим за довгообазний LWB S90.

Реклама

Як і EX90, новий седан укомплектують акумулятором ємністю 111 кВт•год. Клієнти зможуть вибирати між заднім та повним приводом. Запас ходу повнопривідного Volvo ES90 складе близько 540 км WLTP.

Офіційна презентація седана очікується у травні 2024 року. Масові продажі Volvo ES90 розпочнуться тільки в 2025 році. Слідом за ним на ринок вийдуть електричні заміни S60, V60 та XC60. До 2030 року Volvo на всіх світових ринках продаватиме виключно електромобілі.

Реклама

rewrite this content and keep HTML tags

Шведський сайт Teknikens Värld опублікував попередні характеристики електричного седана Volvo ES90. За даними джерела, тестовий прототип новинки під кодовою назвою V551 зійшов із конвеєра заводу Volvo під Шанхаєм. Це буде перший серійний автомобіль бренду повністю розроблений у Китаї.

Volvo ES90 побудований на платформі SPA2, яку використовують кросовер EX90 та мінівен EM90. У модельній лінійці марки він замінить S90, але буде трохи вищим, ширшим та більш ніж на 25 мм довшим за довгообазний LWB S90.

Реклама

Як і EX90, новий седан укомплектують акумулятором ємністю 111 кВт•год. Клієнти зможуть вибирати між заднім та повним приводом. Запас ходу повнопривідного Volvo ES90 складе близько 540 км WLTP.

Офіційна презентація седана очікується у травні 2024 року. Масові продажі Volvo ES90 розпочнуться тільки в 2025 році. Слідом за ним на ринок вийдуть електричні заміни S60, V60 та XC60. До 2030 року Volvo на всіх світових ринках продаватиме виключно електромобілі.

Реклама