Авто Інформатор

Новини

JAC анонсував перший електромобіль із натрій-іонним акумулятором

JAC Motors готується вивести на ринок перший серійний електромобіль нового суббренду Yiwei. Новинка стане першою «батарейною» моделлю із натрій-іонним акумуляторним блоком. Такі батареї дешевші за літій-іонні та краще переносять мінусові температури. Саме це й може сприяти прискоренню їх впровадження у масове виробництво, хоча наразі ця технологія ще недостатньо розвинена.

«Первісток» Yiwei — електричний хетчбек, який фактично є ребрендинговою версією сіті-кару Sehol E10X, дебют якого очікувався ще у квітні 2021 року. Вперше концепт хетчбека показали у листопаді 2020 року під час презентації акумуляторних технологій.

Повторно Sehol E10X анонсували напочатку цього року. На ринку хэтчбек запропонують із двома електродвигунами віддачею 41 к.с. та 95 Нм або 61 л.с. та 150 Нм крутного моменту. Всі версії передньопривідні з максимальною швидкістю 102 км/год.

Хетчбек оснащений безкобальтовими акумуляторами LFP. У базовій версії ємність блоку становить 15 кВт•год, що дозволяє проїжджати до 150 км за стандартом NEDC. Версія з батареєю на 19,7 кВт•год проїжджає до 200 км, а топова з блоком ємністю 30,2 кВт•год — до 302 км.

Які агрегати отримає хетчбек JAC Yiwei, не уточнюється. Також немає інформації щодо вартості новинки, хоча постачання на ринок розпочнеться вже у січні 2024 року.

rewrite this content and keep HTML tags

JAC Motors готується вивести на ринок перший серійний електромобіль нового суббренду Yiwei. Новинка стане першою «батарейною» моделлю із натрій-іонним акумуляторним блоком. Такі батареї дешевші за літій-іонні та краще переносять мінусові температури. Саме це й може сприяти прискоренню їх впровадження у масове виробництво, хоча наразі ця технологія ще недостатньо розвинена.

«Первісток» Yiwei — електричний хетчбек, який фактично є ребрендинговою версією сіті-кару Sehol E10X, дебют якого очікувався ще у квітні 2021 року. Вперше концепт хетчбека показали у листопаді 2020 року під час презентації акумуляторних технологій.

Повторно Sehol E10X анонсували напочатку цього року. На ринку хэтчбек запропонують із двома електродвигунами віддачею 41 к.с. та 95 Нм або 61 л.с. та 150 Нм крутного моменту. Всі версії передньопривідні з максимальною швидкістю 102 км/год.

Хетчбек оснащений безкобальтовими акумуляторами LFP. У базовій версії ємність блоку становить 15 кВт•год, що дозволяє проїжджати до 150 км за стандартом NEDC. Версія з батареєю на 19,7 кВт•год проїжджає до 200 км, а топова з блоком ємністю 30,2 кВт•год — до 302 км.

Які агрегати отримає хетчбек JAC Yiwei, не уточнюється. Також немає інформації щодо вартості новинки, хоча постачання на ринок розпочнеться вже у січні 2024 року.

Наверх