Авто Інформатор

Новини

Представлено електричний квадроцикл Dayoutiandi-Rockman

31 грудня китайська компанія Chongqing Zongshen Electric Vehicle Manufacturing та Bosai Power Technology представили перший повністю електричний квадроцикл Dyoutiandi-Rockman. Також у його створенні брало участь технологічне підприємство BSTABO. До нього входять компанії з Німеччини, Чехії та Нідерландів, а також науково-дослідний інститут China Ordnance Group.

Спеціалізація BSTABO — проєктування, виробництво та продаж позашляховиків із екстремальними характеристиками. Зокрема компанія має досвід розробки автомобілів для таких заходів як DAKA Rally WRC. Але основні зусилля сконцентровані на автомобілях для сімейних розваг та заходів. Продукція компанія представлена на ринках США та Європи.

Об’єднавши свій досвід та напрацювання, Zongshen та Bosai Power створили всюдихід підвищеної прохідності Rockman. Зовні він виглядає досить міцно та водночас ергономічно. «Фішка» новинки — функціональність. На передніх та задніх багажниках квароцикла передбачені швидкознімні утримувачі для аксесуарів. На них можна кріпити ящики для інструментів, вудки, ремені для фіксації багажу та різне навісне обладнання. У задній частині передбачено кріплення для причепа або газонокосарки. Вантажопідйомність Rockman — 180 кг (60 кг у передньому багажнику та 120 кг у задній).

У нього рамна конструкція, підвіска на подвійних А-подібних важелях, посилені амортизатори, блокування переднього й заднього диференціалів та електропідсилювач керма.

Інформації про електричну силову установку Rockman не має. Відомо тільки, що повний привід, а максимальна швидкість — 80 км/год. Квадроцикл оснащений літієвим акумулятором на 134 А•год. Запас ходу — 100 км. Час зарядки — 2 години.

Ціни та плани щодо випуску повністю електричного квадроциклу Dayou Tiandi-Rockman залишилася не озвученими.

rewrite this content and keep HTML tags

31 грудня китайська компанія Chongqing Zongshen Electric Vehicle Manufacturing та Bosai Power Technology представили перший повністю електричний квадроцикл Dyoutiandi-Rockman. Також у його створенні брало участь технологічне підприємство BSTABO. До нього входять компанії з Німеччини, Чехії та Нідерландів, а також науково-дослідний інститут China Ordnance Group.

Спеціалізація BSTABO — проєктування, виробництво та продаж позашляховиків із екстремальними характеристиками. Зокрема компанія має досвід розробки автомобілів для таких заходів як DAKA Rally WRC. Але основні зусилля сконцентровані на автомобілях для сімейних розваг та заходів. Продукція компанія представлена на ринках США та Європи.

Об’єднавши свій досвід та напрацювання, Zongshen та Bosai Power створили всюдихід підвищеної прохідності Rockman. Зовні він виглядає досить міцно та водночас ергономічно. «Фішка» новинки — функціональність. На передніх та задніх багажниках квароцикла передбачені швидкознімні утримувачі для аксесуарів. На них можна кріпити ящики для інструментів, вудки, ремені для фіксації багажу та різне навісне обладнання. У задній частині передбачено кріплення для причепа або газонокосарки. Вантажопідйомність Rockman — 180 кг (60 кг у передньому багажнику та 120 кг у задній).

У нього рамна конструкція, підвіска на подвійних А-подібних важелях, посилені амортизатори, блокування переднього й заднього диференціалів та електропідсилювач керма.

Інформації про електричну силову установку Rockman не має. Відомо тільки, що повний привід, а максимальна швидкість — 80 км/год. Квадроцикл оснащений літієвим акумулятором на 134 А•год. Запас ходу — 100 км. Час зарядки — 2 години.

Ціни та плани щодо випуску повністю електричного квадроциклу Dayou Tiandi-Rockman залишилася не озвученими.

Наверх