Сьогодні на вітчизняному ринку дуже потрібні будівельні самоскиди, які активно використовуються для відновлення об’єктів критичної інфраструктури, що постраждали в ході війни. Підприємство “Спец-Ком-Сервіс” (Polycar) днями відправило замовнику свій черговий новий продукт – самоскид тристороннього розвантаження на шасі JAC N120.
Платформа оснащена відкидними бічними та заднім бортами. Підлога виготовлена зі сталі завтовшки 4 мм. По кутах платформи встановлені стійки із спеціальними замками, які фіксують її у транспортному положенні.
Шасі JAC N120 розраховано на вантажопідйомність понад 8 т. Ця модель була нещодавно оновлена. Крім нового дизайну кабіни та зручнішого інтер’єру тут з’явився 4,46-літровим турбодизель потужністю 206 к. с. Також застосовані шини більшої розмірності – на 22,5 дюймів, що покращило прохідність та підвищило стійкість до підвищених навантажень.
rewrite this content and keep HTML tags
Сьогодні на вітчизняному ринку дуже потрібні будівельні самоскиди, які активно використовуються для відновлення об’єктів критичної інфраструктури, що постраждали в ході війни. Підприємство “Спец-Ком-Сервіс” (Polycar) днями відправило замовнику свій черговий новий продукт – самоскид тристороннього розвантаження на шасі JAC N120.
Платформа оснащена відкидними бічними та заднім бортами. Підлога виготовлена зі сталі завтовшки 4 мм. По кутах платформи встановлені стійки із спеціальними замками, які фіксують її у транспортному положенні.
Шасі JAC N120 розраховано на вантажопідйомність понад 8 т. Ця модель була нещодавно оновлена. Крім нового дизайну кабіни та зручнішого інтер’єру тут з’явився 4,46-літровим турбодизель потужністю 206 к. с. Також застосовані шини більшої розмірності – на 22,5 дюймів, що покращило прохідність та підвищило стійкість до підвищених навантажень.