Volkswagen вкотре відклав запуск серійного виробництва нового електромобіля ID.2. Як повідомило китайське видання IT Home, масове виробництво електромобіля за 25 000 євро розпочнеться у травні 2026 року. За попереднім планом це мало відбутися 2025 року, але наразі йдеться лише про невеликі партії.
Зміна планів пояснюється тим, що Європейський Союз погодився не оновлювати існуючі норми викидів вихлопних газів Євро-6. Друга причина — скорочення витрат компанії. Про що заявив генеральний директор Volkswagen Томас Шефер. З його слів, після падіння кількості нових замовлень у 2023 році виникли надмірні потужності. А поточний плановий випуск нових моделей становить лише 80% від очікуваних продажів. У разі, якщо продажі нових автомобілів виявляться вищими, ніж очікувалося, додатковий попит можна задовольнити за рахунок збільшення виробничих змін. Крім того, після запровадження Євро-7 європейські автовиробники вже до кінця десятиліття не зможуть продавати паливні автомобілі.
Вже відомо, що Volkswagen ID.2 — перший електромобіль бренду, який використовує батареї, випущені заводом Volkswagen у Валенсії. Ємність літій-залізо-фосфатних акумуляторних блоків становитиме 38 та 56 кВт•год залежно від комплектації. При використанні швидкісної зарядки на 125 кВт поповнення батареї від 10 до 80% ємності займатиме приблизно 20 хвилин. Запас ходу обіцяно на рівні 450 км WLTP.
Також це перша передньопривідна модель на модульній електричній платформі Volkswagen MEB. Потужність єдиного електродвигуна — 223 к.с. Час прискорення від 0 до 100 км/год — менше 7 секунд. Максимальна швидкість — 160 км/год.
rewrite this content and keep HTML tags
Volkswagen вкотре відклав запуск серійного виробництва нового електромобіля ID.2. Як повідомило китайське видання IT Home, масове виробництво електромобіля за 25 000 євро розпочнеться у травні 2026 року. За попереднім планом це мало відбутися 2025 року, але наразі йдеться лише про невеликі партії.
Зміна планів пояснюється тим, що Європейський Союз погодився не оновлювати існуючі норми викидів вихлопних газів Євро-6. Друга причина — скорочення витрат компанії. Про що заявив генеральний директор Volkswagen Томас Шефер. З його слів, після падіння кількості нових замовлень у 2023 році виникли надмірні потужності. А поточний плановий випуск нових моделей становить лише 80% від очікуваних продажів. У разі, якщо продажі нових автомобілів виявляться вищими, ніж очікувалося, додатковий попит можна задовольнити за рахунок збільшення виробничих змін. Крім того, після запровадження Євро-7 європейські автовиробники вже до кінця десятиліття не зможуть продавати паливні автомобілі.
Вже відомо, що Volkswagen ID.2 — перший електромобіль бренду, який використовує батареї, випущені заводом Volkswagen у Валенсії. Ємність літій-залізо-фосфатних акумуляторних блоків становитиме 38 та 56 кВт•год залежно від комплектації. При використанні швидкісної зарядки на 125 кВт поповнення батареї від 10 до 80% ємності займатиме приблизно 20 хвилин. Запас ходу обіцяно на рівні 450 км WLTP.
Також це перша передньопривідна модель на модульній електричній платформі Volkswagen MEB. Потужність єдиного електродвигуна — 223 к.с. Час прискорення від 0 до 100 км/год — менше 7 секунд. Максимальна швидкість — 160 км/год.