Компанія “Українська бронетехніка” нещодавно розробила нову версію свого популярного бронеавтомобіля “Новатор”. Останніх за п’ять років виготовили не одну сотню штук і їх дуже полюбили військові за відмінний захист при обстрілах та добрі позашляхові властивості.
Якщо раніше «Новатор» мав кузов типу пікап, який містив лише п’ятьох, то тепер машина стала 10-місною. У задній частині замість відкритої вантажної платформи з’явилася броньована надбудова, в якій уздовж бортів розміщується шість протимінних крісел конструкції, повідомляє Big Test. На даху з’явився додатковий люк, тут також є поворотна турель для встановлення кулемета калібру 12,7 мм.
«Новатор 2» став на 10 см довшим за рахунок збільшеної колісної бази. Радіус розвороту 6,5-метрової машини, як і раніше, невеликий – близько 8 м. А от споряджена маса зросла майже на 2 тонни – до 9 660 кг. При цьому збільшилася і вантажопідйомність – з 1845 до 3340 кг.
Все це вимагало суттєвого доопрацювання повнопривідного шасі Ford F-550. Почнемо з того, що було посилено задній міст. У задній підвісці відмовилися від пружин на користь ресор, встановили дві пари потужних амортизаторів.
І важливе нововведення – застосували пневмобалони, що дозволило регулювати жорсткість підвіски залежно від навантаження, а також змінювати величину дорожнього просвіту. Пневмоподушки підкачує спеціальний компресор у задньому звисі, що потребувало встановити окремий пульта керування, праворуч від сидіння водія.
Більш місткий «Новатор» оснащується тим самим 6,7-ліровим V8 потужністю 300 к. с. і максимальним крутним моментом 1000 Нм при 1600 об/хв. Коробка передач – автоматична, 6-ступенева. До речі, сьогодні «Українська бронетехніка» освоює виробництво машин на модернізованих шасі Ford F-550, що відрізняються оновленим інтер’єром (мульти-кермо, екран мультимедіа, інше розташування кнопок), а також наявністю 10-ступеневого «автомата». Такі машини будуть оснащуватися круїз-контролем.
Що ж до «Новатора 2», то на недавніх державних випробуваннях машина показала максимальну швидкість 135 км/год, хоча для військових вона рекомендована на рівні 110 км/год. Справа в тому, що 20-дюймові шини із вставками Run-Flat розраховані саме на такий швидкісний показник. До речі, надміцне “взуття” при пошкодженні дозволяє багатотонній машині проїжджати до 40 км зі швидкістю близько 20 км/год.
rewrite this content and keep HTML tags
Компанія “Українська бронетехніка” нещодавно розробила нову версію свого популярного бронеавтомобіля “Новатор”. Останніх за п’ять років виготовили не одну сотню штук і їх дуже полюбили військові за відмінний захист при обстрілах та добрі позашляхові властивості.
Якщо раніше «Новатор» мав кузов типу пікап, який містив лише п’ятьох, то тепер машина стала 10-місною. У задній частині замість відкритої вантажної платформи з’явилася броньована надбудова, в якій уздовж бортів розміщується шість протимінних крісел конструкції, повідомляє Big Test. На даху з’явився додатковий люк, тут також є поворотна турель для встановлення кулемета калібру 12,7 мм.
«Новатор 2» став на 10 см довшим за рахунок збільшеної колісної бази. Радіус розвороту 6,5-метрової машини, як і раніше, невеликий – близько 8 м. А от споряджена маса зросла майже на 2 тонни – до 9 660 кг. При цьому збільшилася і вантажопідйомність – з 1845 до 3340 кг.
Все це вимагало суттєвого доопрацювання повнопривідного шасі Ford F-550. Почнемо з того, що було посилено задній міст. У задній підвісці відмовилися від пружин на користь ресор, встановили дві пари потужних амортизаторів.
І важливе нововведення – застосували пневмобалони, що дозволило регулювати жорсткість підвіски залежно від навантаження, а також змінювати величину дорожнього просвіту. Пневмоподушки підкачує спеціальний компресор у задньому звисі, що потребувало встановити окремий пульта керування, праворуч від сидіння водія.
Більш місткий «Новатор» оснащується тим самим 6,7-ліровим V8 потужністю 300 к. с. і максимальним крутним моментом 1000 Нм при 1600 об/хв. Коробка передач – автоматична, 6-ступенева. До речі, сьогодні «Українська бронетехніка» освоює виробництво машин на модернізованих шасі Ford F-550, що відрізняються оновленим інтер’єром (мульти-кермо, екран мультимедіа, інше розташування кнопок), а також наявністю 10-ступеневого «автомата». Такі машини будуть оснащуватися круїз-контролем.
Що ж до «Новатора 2», то на недавніх державних випробуваннях машина показала максимальну швидкість 135 км/год, хоча для військових вона рекомендована на рівні 110 км/год. Справа в тому, що 20-дюймові шини із вставками Run-Flat розраховані саме на такий швидкісний показник. До речі, надміцне “взуття” при пошкодженні дозволяє багатотонній машині проїжджати до 40 км зі швидкістю близько 20 км/год.