Авто Інформатор

Новини

Автомобілі Hyundai навчилися розвертатися на місці на 360 градусів

Hyundai Motor продемонструвала систему кермового управління e-Corner, розроблену дочірньою компанією Hyundai Mobis. У ній застосовані робототехнічні технології, які дозволяють виконувати неймовірні маневри. Наприклад, розворот на 360 градусів навколо своєї вісі або по колу діаметром рівним колісній базі автомобіля. Завдяки можливості повертати колеса на 45 та 90 градусів, e-Corner дозволяє рухатися поперек або по діагоналі. Послідовність цих маневрів може бути будь-якою.

В якості демонстраційного стенду розробники використовували електромобіль Ioniq 5 з чотирма незалежно керованими мотор-колесами. Як легко він маневрує в обмеженому просторі ви можете побачити в офіційному відео компанії.

У просторі концепт Hyundai Mobion EV орієнтується за допомогою трьох лідарів. Щоб уникнути зіткнень з іншими учасниками дорожнього руху, попередження про майбутні маневри виводяться на OLED-екрани на «носі» та кормі автомобіля. Також вони виконують функції оптики, освітлюють поверхню при розвороті на місці та проєціюють прості та зрозумілі знаки під час їзди.

rewrite this content and keep HTML tags

Hyundai Motor продемонструвала систему кермового управління e-Corner, розроблену дочірньою компанією Hyundai Mobis. У ній застосовані робототехнічні технології, які дозволяють виконувати неймовірні маневри. Наприклад, розворот на 360 градусів навколо своєї вісі або по колу діаметром рівним колісній базі автомобіля. Завдяки можливості повертати колеса на 45 та 90 градусів, e-Corner дозволяє рухатися поперек або по діагоналі. Послідовність цих маневрів може бути будь-якою.

В якості демонстраційного стенду розробники використовували електромобіль Ioniq 5 з чотирма незалежно керованими мотор-колесами. Як легко він маневрує в обмеженому просторі ви можете побачити в офіційному відео компанії.

У просторі концепт Hyundai Mobion EV орієнтується за допомогою трьох лідарів. Щоб уникнути зіткнень з іншими учасниками дорожнього руху, попередження про майбутні маневри виводяться на OLED-екрани на «носі» та кормі автомобіля. Також вони виконують функції оптики, освітлюють поверхню при розвороті на місці та проєціюють прості та зрозумілі знаки під час їзди.

Наверх