Авто Інформатор

Новини

Mazda анонсувала два нові трекові автомобілі

На автосалоні в Токіо відбулася презентація готових до треку концептів, розроблених підрозділом Mazda Spirit Racing. Один з них побудований на базі родстера MX-5/Miata, другий — «заряджена» версія хетчбека Mazda 3.

Обидва автомобілі зберегли свої стандартні силові агрегати. Як повідомляється, розробники зосередилися на «поліруванні ходової частини». Також увагу приділили колесам, підвісці, оздобленню кузова та інтер’єру.

Зокрема, Mazda Spirit Racing RS відрізняється від базового MX-5 червоними декоративними вставками на корпусах бічних дзеркал заднього виду та передньому бампері. Від середини капоту через дах до корми простяглася подвійна чорна смуга. Основний колір кузова — сірий.

Шестиспицеві колісні диски, втиснуті під колісні арки, забезпечили трековому родстеру ширшу колію та більший дорожній просвіт. Це обіцяє автомобілю плавний хід як на гоночній трасі, так і на бездоріжжі. У салоні обмежилися червоними ременями безпеки, які виділяються на тлі сіро-чорної гами.

Аналогічні оздоблення та кольорова гама застосовані й до Mazda 3. Крім того, хот-хетч отримав більш агресивний кузовний обвіс. До нього увійшли потужний передній спойлер, бічні «спідниці» та велике заднє антикрило.

Як стверджується, автомобілі розроблені з використанням ноу-хау, отриманих у серії Super Endurance. Зі слів представника Mazda Spirit Racing, наразі розглядаєтся можливість запуску обох автомобілів у виробництво. Але жодні терміни поки не називаються.

rewrite this content and keep HTML tags

На автосалоні в Токіо відбулася презентація готових до треку концептів, розроблених підрозділом Mazda Spirit Racing. Один з них побудований на базі родстера MX-5/Miata, другий — «заряджена» версія хетчбека Mazda 3.

Обидва автомобілі зберегли свої стандартні силові агрегати. Як повідомляється, розробники зосередилися на «поліруванні ходової частини». Також увагу приділили колесам, підвісці, оздобленню кузова та інтер’єру.

Зокрема, Mazda Spirit Racing RS відрізняється від базового MX-5 червоними декоративними вставками на корпусах бічних дзеркал заднього виду та передньому бампері. Від середини капоту через дах до корми простяглася подвійна чорна смуга. Основний колір кузова — сірий.

Шестиспицеві колісні диски, втиснуті під колісні арки, забезпечили трековому родстеру ширшу колію та більший дорожній просвіт. Це обіцяє автомобілю плавний хід як на гоночній трасі, так і на бездоріжжі. У салоні обмежилися червоними ременями безпеки, які виділяються на тлі сіро-чорної гами.

Аналогічні оздоблення та кольорова гама застосовані й до Mazda 3. Крім того, хот-хетч отримав більш агресивний кузовний обвіс. До нього увійшли потужний передній спойлер, бічні «спідниці» та велике заднє антикрило.

Як стверджується, автомобілі розроблені з використанням ноу-хау, отриманих у серії Super Endurance. Зі слів представника Mazda Spirit Racing, наразі розглядаєтся можливість запуску обох автомобілів у виробництво. Але жодні терміни поки не називаються.

Наверх