Lexus привезла на автосалон у Токіо доопрацьовану версію рамного позашляховика GX550 — GX550 Overtail. Новинку для важкого бездоріжжя створено за участю фахівців приватної компанії JAOS. Остання займається виробництвом автозапчастин та тюнінг-комплектів.
Від стандартного GX550 шоу-кар відрізняється посиленим переднім бампером із силовим елементом із АБС-пластику та трубчастими сталевими підніжками. Дно позашляховика захищене від ударів 4-мілімерним алюмінієвим листом. Під розширеними колісними арками встановлені 18,0-дюймові куті колісні диски «взуті» у 33,0-дюймові позашляхові шини. На даху з’явився експедиційний багажник. Також у списку відмінностей GX550 Overtail — перероблена підвіска та збільшений на 300 мм дорожній просвіт.
Технічно суперпозашляховий Lexus GX550 нічим не відрізняється від серійної моделі. Під капотом у Overtail той же 3,4-літровий бензиновий V6 із подвійним турбонаддувом. Потужність агрегату — 349 к.с. Максимальний крутний момент — 649 Нм. Працює мотор у зв’язці з 10-ступінчастою автоматичною коробкою передач та постійним повним приводом. Міжосьовий диференціал підвищеного тертя та блокування заднього диференціалу включені до списку опцій.
Як повідомляється, тюнінг-комплект для Lexus GX550, продемонстрований на Tokyo Auto Salon 2024, вже сертифікований та готується до виробництва. Скільки він коштуватиме не уточнюється.
rewrite this content and keep HTML tags
Lexus привезла на автосалон у Токіо доопрацьовану версію рамного позашляховика GX550 — GX550 Overtail. Новинку для важкого бездоріжжя створено за участю фахівців приватної компанії JAOS. Остання займається виробництвом автозапчастин та тюнінг-комплектів.
Від стандартного GX550 шоу-кар відрізняється посиленим переднім бампером із силовим елементом із АБС-пластику та трубчастими сталевими підніжками. Дно позашляховика захищене від ударів 4-мілімерним алюмінієвим листом. Під розширеними колісними арками встановлені 18,0-дюймові куті колісні диски «взуті» у 33,0-дюймові позашляхові шини. На даху з’явився експедиційний багажник. Також у списку відмінностей GX550 Overtail — перероблена підвіска та збільшений на 300 мм дорожній просвіт.
Технічно суперпозашляховий Lexus GX550 нічим не відрізняється від серійної моделі. Під капотом у Overtail той же 3,4-літровий бензиновий V6 із подвійним турбонаддувом. Потужність агрегату — 349 к.с. Максимальний крутний момент — 649 Нм. Працює мотор у зв’язці з 10-ступінчастою автоматичною коробкою передач та постійним повним приводом. Міжосьовий диференціал підвищеного тертя та блокування заднього диференціалу включені до списку опцій.
Як повідомляється, тюнінг-комплект для Lexus GX550, продемонстрований на Tokyo Auto Salon 2024, вже сертифікований та готується до виробництва. Скільки він коштуватиме не уточнюється.